Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50

Gooi het eruit topic #50

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 nov 2014 - 20:20:
Gooi alles er maar uit babes

Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 dec 2014 - 17:42:
Tot nu toe erg sloom. Ik kon vannacht niet slapen voor some weird reason. En toen ik mijn vader uit zijn bed hoorde komen viel ik pas in slaap. [en dat was om kwart voor 4] Ik had nog mijn wekker gezet op de normale tijd dat ik iedere dag uit mijn bed kom. Maar blijkbaar heb ik mijn wekker uit gezet en ben ik weer in slaap gevallen en werd toen pas weer om kwart over 12 wakker. Was niet echt gepland. Ik ben daarna gelijk gaan douchen om wakker te worden en heb daarna even gewerkt tot mijn vader thuis kwam. En ik ga zo voorbereidingen treffen voor het avond eten.

Also, toen ik eindelijk sliep, droomde ik zo raar. Jullie waren allemaal in mijn droom en we leefden of een heel raar drijven huis achtig iets. In echt een heel warm gebied tussen allerlei bergen en het was echt heel mooi daar. Beetje oerwoud meets de Malediven. Echt heel strange. Maar op een gegeven moment hadden we honger en toen moesten we een formulier invullen en dan zou iemand met een bootje komen en ons eten brengen. Maar dat kwam maar niet dus gingen wij zelf met ons drijvend huis naar het huis toe wat al het eten had. Maar onze motor was stuk of we hadden geen motor dus we moesten ons huis duwen[dus gaan zwemen en dan zo het huis duwen] of we moesten peddels maken en zo gaan varen. Volgens mij besloten we toen om maar te gaan zwemmen. Omdat dat makkelijker was ofso. En toen we eenmaal bij het eten aankwamen ging ik het eten ophalen en toen schrok ik wakker. Meest rare droom ooit.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 dec 2014 - 22:09:
Maar hebben jullie bijbaantjes dan geen vrijvraagbriefjes? Wij moeten ze drie weken van tevoren inleveren, maar met dingen als open dagen zou dat toch prima moeten kunnen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 dec 2014 - 22:13:
Jongens ze vieren morgen paarse vrijdag op mn school.
Aan de ene kant verwacht ik niks, maar aan de andere kant hoop ik dat er tienduizend paarse vlaggetjes door de kantine heen hangen en dat ik mensen uit mn klas kan neerslaan als ze er iets over zeggen ^^
So, I'm wearing purple tomorrow

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 dec 2014 - 22:36:
Wat is paarse vrijdag?

Ik heb nog steeds ongesteldheidsbuikpijn maar ik ben al twee dagen niet ongesteld meer. :/

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 dec 2014 - 22:40:
Paarse vrijdag is een dag dat leerlingen(meer scholen, geloof ik) opkomen voor gayrechten enzo, en dat leerlingen zich fijn voelen op scool

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 dec 2014 - 7:40:
Paarse vrijdag is om te laten zien dat je ala school/leerling de LGBTQ+ community tolereert en accepteert. Je draagt paars om dit te laten zien. Paars staat voor moed enz, maar is ook de kleur die je krijgt als je roze en blauw mengt.

Bij ons hangt nu de hele begrane grond vol met paarse ballonen en vlaggetjes enz. We hebben een regenboogvlag in de vlaggenmast hangen en we hebben twee bogen met paarse ballonen bij beiden ingangen staan. Daarnaast staan we in de pauzes met petities die je kan omdertekenen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 dec 2014 - 8:43:
Ik dacht dat Purple Friday niet alleen tot scholen beperkt was, aangezien best wel wat celebs er ook over bezig zijn.
That said, ik heb ook paars aan vandaag.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 dec 2014 - 9:29:
Ik ben teleurgesteld, niemand heeft paars aan.
En geen vlaggetjes ;(

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 dec 2014 - 10:53:
Ik ben ook de enige die paars aanheeft, maar er zijn zo veel mensen op m'n studie die gewoon out zijn en niemand doet er moeilijk over dus ik denk dat het niet echt relevant is.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 dec 2014 - 12:07:
Maar ik denk ook dat het wel een verschil maakt hoe oud je bent en op welke school je zit. Want een veertien jarige jongen die op een streng gelovige school zit zal er vast meer moeite mee hebben dan een twintig jarige op een HBO/universiteit waar het super normaal is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 dec 2014 - 12:18:
Uren zonder slaap: 29,25
Ik voel me eigenlijk nog niet zo heel slecht (maar dat gaat nog wel komen)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 dec 2014 - 12:29:
Wow Ems! Whyy

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 dec 2014 - 12:32:
Ik kan er gewoon echt niet tegen als mensen ee iets over zeggen, of als mensen iemand voor homo uitmaken. Das net zoeits soms als schelden met kanker. Welke idioot heeft dat bedacht?!?

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 12 dec 2014 - 12:34:
Jeleous and insecure bastards.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 dec 2014 - 12:52:
@ Cynthia: Ik had een feestje en daarna college dus ik ben van het een naar het ander gegaan.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20