Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2
FanFic Schrijft 2
YarahartBill zei op 25 jan 2015 - 21:39:
Als je dan SPN/TH schrijft voor FF Schrijft. Dan is dat uit je hoofd en heb je mogelijk meer 'ruimte' in je hoofd voor PadS. C:
Als je dan SPN/TH schrijft voor FF Schrijft. Dan is dat uit je hoofd en heb je mogelijk meer 'ruimte' in je hoofd voor PadS. C:
Bodine zei op 25 jan 2015 - 21:40:
Nou, als het je niet uitmaakt, moet je lekker SPN/TH doen. Wat Hussie zegt.
Nou, als het je niet uitmaakt, moet je lekker SPN/TH doen. Wat Hussie zegt.
xNadezhda zei op 25 jan 2015 - 21:49:
I'd better get started on some research, then. (:
I'd better get started on some research, then. (:
Krewella zei op 1 feb 2015 - 10:05:
Jaa, ik moet alleen nog even bedenken hoe ik ga beginnen -applauds-
Jaa, ik moet alleen nog even bedenken hoe ik ga beginnen -applauds-
xEmma zei op 1 feb 2015 - 12:03:
Jaaaaaa alvast succes allemaal! Ik sta met pompoms aan de zijlijn
Jaaaaaa alvast succes allemaal! Ik sta met pompoms aan de zijlijn
MoonRocker zei op 1 feb 2015 - 12:07:
Ik ben erin geslaagd mijn schrift en pen niet te vergeten, dus yaaaay! dit is bijna!
Ik ben erin geslaagd mijn schrift en pen niet te vergeten, dus yaaaay! dit is bijna!
Nadja zei op 1 feb 2015 - 12:58:
Ohgod,
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe ik ga beginnen, ik had een heel opzet gemaakt en mijn zus vond het dus zo leuk dat weg te klikken nu moet ik helemaal overnieuw where to start omygod!
Ohgod,
Ik heb dus werkelijk geen idee hoe ik ga beginnen, ik had een heel opzet gemaakt en mijn zus vond het dus zo leuk dat weg te klikken nu moet ik helemaal overnieuw where to start omygod!
Nadja zei op 1 feb 2015 - 13:06:
Nee haha dat is het nou juist ik was er nog mee bezig maar okay omdat het zondag is had ik zoiets van ik laat het maar gaan ik begin gewoon opnieuw
Het begin is altijd een beetje rottig maar als je er eenmaal inzit is het gewoon goed
Dat is jammer! Heb je 'm niet ge-autosaved?
Nee haha dat is het nou juist ik was er nog mee bezig maar okay omdat het zondag is had ik zoiets van ik laat het maar gaan ik begin gewoon opnieuw
Het begin is altijd een beetje rottig maar als je er eenmaal inzit is het gewoon goed
xEmma zei op 1 feb 2015 - 13:38:
Maar ook als je er nog mee bezig bent, slaat Word het vaak automatisch op!
Maar ook als je er nog mee bezig bent, slaat Word het vaak automatisch op!
Nadja zei op 1 feb 2015 - 13:39:
Oh ja klopt maar ik heb geen word,
dat wil op een of andere manier niet, dus heb ik wordpad das weer iets anders en die slaat niet automatisch op das wel jammer haha
Oh ja klopt maar ik heb geen word,
dat wil op een of andere manier niet, dus heb ik wordpad das weer iets anders en die slaat niet automatisch op das wel jammer haha
xEmma zei op 1 feb 2015 - 13:56:
Oh dat gebuik ik niet, dus dat weet ik niet. Maar misschien wordt je tweede versie wel beter dan de eerste!
Oh dat gebuik ik niet, dus dat weet ik niet. Maar misschien wordt je tweede versie wel beter dan de eerste!
Lieve FanFic'ers,
Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.
Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley
Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K