Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Truth or Dare?
Truth or Dare?
xjeszell zei op 7 april 2015 - 18:27:
Nee, dat vind ik net zo dieptriest als mensen voor de grap uitvragen/verkering vragen op één april. Nee.
Truth; blijven nare dingen erg hangen, of ben je juist perfect in staat jezelf er vooralsnog overheen te zetten?
Nee, dat vind ik net zo dieptriest als mensen voor de grap uitvragen/verkering vragen op één april. Nee.
Truth; blijven nare dingen erg hangen, of ben je juist perfect in staat jezelf er vooralsnog overheen te zetten?
Cynthia zei op 10 april 2015 - 9:00:
Ze blijven erg hangen, maar ik probeer me er altijd wel overheen te zetten. Soms lukt dat ook wel, maar dan onbewust ook weer niet.
Truth: Zou je, in het geval van een zombieapocalypse, vluchten of vechten?
Ze blijven erg hangen, maar ik probeer me er altijd wel overheen te zetten. Soms lukt dat ook wel, maar dan onbewust ook weer niet.
Truth: Zou je, in het geval van een zombieapocalypse, vluchten of vechten?
xcarrotx zei op 10 april 2015 - 22:11:
Vluchten, sowieso, ik ben echt een lafaard.
Dare: zou je iemand vermoorden om je familie te kunnen redden?
Vluchten, sowieso, ik ben echt een lafaard.
Dare: zou je iemand vermoorden om je familie te kunnen redden?
ChantiXAMX zei op 10 april 2015 - 23:01:
Ja mijn familie betekent alles voor me
Dare: zou je je haren knalpaars verven?
Ja mijn familie betekent alles voor me
Dare: zou je je haren knalpaars verven?
LindjeX1DX zei op 10 april 2015 - 23:30:
Ja best wel, maar nu niet
Truth; Heb je depressieve gedachten?
Ja best wel, maar nu niet
Truth; Heb je depressieve gedachten?
LindjeX1DX zei op 11 april 2015 - 20:20:
Ja, mezelf geslagen omdat ik iets doms deed :#
Dare; Zou je je brandende huis ingaan voor je zus(je) of broer(tje)? Ook al staat het huis op instorten?
Ja, mezelf geslagen omdat ik iets doms deed :#
Dare; Zou je je brandende huis ingaan voor je zus(je) of broer(tje)? Ook al staat het huis op instorten?
ChantiXAMX zei op 11 april 2015 - 20:24:
JA sws
Truth: heb je wel eens terwijl je met een jongen verkering had/hebt gezoend met iemand anders?
JA sws
Truth: heb je wel eens terwijl je met een jongen verkering had/hebt gezoend met iemand anders?
LindjeX1DX zei op 11 april 2015 - 20:33:
Nee, zou ik nooit doen, ik ben geen hoer
Dare; Zou je je beste vriendin verrassen met zoiets als Surprise Surprise op tv?
Nee, zou ik nooit doen, ik ben geen hoer
Dare; Zou je je beste vriendin verrassen met zoiets als Surprise Surprise op tv?
1Dzayn zei op 12 april 2015 - 8:57:
Ja, lijkt me wel leuk om te doen
Truth: heb je ooit nagedacht over het vermoorden van iemand die je haat?
Ja, lijkt me wel leuk om te doen
Truth: heb je ooit nagedacht over het vermoorden van iemand die je haat?
YarahartBill zei op 12 april 2015 - 9:13:
Ik heb er wel eens over gedroomd. Dus mijn onderbewustzijnde was er wel mee bezig. Maar ik heb er nooit bewust aan gedacht.
Truth: Ben je snel zenuwachtig voor dingen en zo ja, hoe uit dat zich dan?
Ik heb er wel eens over gedroomd. Dus mijn onderbewustzijnde was er wel mee bezig. Maar ik heb er nooit bewust aan gedacht.
Truth: Ben je snel zenuwachtig voor dingen en zo ja, hoe uit dat zich dan?
Cynthia zei op 12 april 2015 - 10:59:
Ja en dan krijg ik buikpijn. Echt heel erg vervelend.
Truth: Als je bi- of homoseksueel bent: hoe snel heb je dit aan je ouders verteld?
En als je dat niet bent: Heb je er wel eens over nagedacht hoe het zou zijn om te zoenen met iemand van je eigen geslacht?
Ja en dan krijg ik buikpijn. Echt heel erg vervelend.
Truth: Als je bi- of homoseksueel bent: hoe snel heb je dit aan je ouders verteld?
En als je dat niet bent: Heb je er wel eens over nagedacht hoe het zou zijn om te zoenen met iemand van je eigen geslacht?
MoonRocker zei op 12 april 2015 - 11:47:
Ik heb het er 's avonds een keer gewoon uitgegooid bij mijn moeder. En toen gevraagd of ze het aan mijn vader wilde vertellen. Dat was het x'D
Truth: schrik je wel eens van dingen die je zegt/doet? (En wat heb je dan gezegd/gedaan?)
Ik heb het er 's avonds een keer gewoon uitgegooid bij mijn moeder. En toen gevraagd of ze het aan mijn vader wilde vertellen. Dat was het x'D
Truth: schrik je wel eens van dingen die je zegt/doet? (En wat heb je dan gezegd/gedaan?)
Je stelt een truth or dare vraag en de persoon onder je geeft antwoord en stelt een nieuwe vraag op.
Bijvoorbeeld:
(antwoord op.de vorige vraag)
en dan:
Truth: Ben je verliefd?
OF
Dare: Zou je iemand op straat de weg durven te vragen?
ik wist niet of het al bestond maar ja