Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #6
Fangirl-topic #6
xjeszell zei op 2 nov 2015 - 21:51:
Adam Lambert. ^^
Tamara luistert een of andere medley van zo'n gast en The Great Escape van Boys Like Girls kwam erin voor dus ik keek meteen op en ik zei van "HEy BLG!" en ze knikte, dus ik dacht dat ze het herkende maar... het stond er gewoon bij. ):
Adam Lambert. ^^
Tamara luistert een of andere medley van zo'n gast en The Great Escape van Boys Like Girls kwam erin voor dus ik keek meteen op en ik zei van "HEy BLG!" en ze knikte, dus ik dacht dat ze het herkende maar... het stond er gewoon bij. ):
Chayenne zei op 3 nov 2015 - 6:40:
I can't go want toetsperiode en examens *heartbroken*
I can't go want toetsperiode en examens *heartbroken*
1Dzayn zei op 3 nov 2015 - 7:36:
Gwn kijken welke toetsen je daarna hebt (als dat al bekend is). Dat heb ik ook gedaan voor 5SOS (:
Gwn kijken welke toetsen je daarna hebt (als dat al bekend is). Dat heb ik ook gedaan voor 5SOS (:
Chayenne zei op 3 nov 2015 - 8:23:
Ik denk toch dat ik in dat geval liever niet heenga x:
Maar thanks for the tip
Ik denk toch dat ik in dat geval liever niet heenga x:
Maar thanks for the tip
MoonRocker zei op 3 nov 2015 - 16:41:
OMG DAT IS OP MIJN VERJAARDAG
Edit: ik ga, want ik krijg het als verjaardagscadeautje
OMG DAT IS OP MIJN VERJAARDAG
Edit: ik ga, want ik krijg het als verjaardagscadeautje
MariTom zei op 5 nov 2015 - 11:32:
Jaaaaa, Good Charlotte <3
En ik baal zo. Adam komt net als ik herkansingen heb, dus ik kan niet heen :c Ik durf het risico gewoon echt niet te nemen dat ik iets verkloot of ziek wordt en dan alsnog niks aan mijn kaartje heb.
Jaaaaa, Good Charlotte <3
En ik baal zo. Adam komt net als ik herkansingen heb, dus ik kan niet heen :c Ik durf het risico gewoon echt niet te nemen dat ik iets verkloot of ziek wordt en dan alsnog niks aan mijn kaartje heb.
Bodine zei op 5 nov 2015 - 11:36:
Koop een kaartje met annuleringsverzekering. Als je dan wel kan, heb je vier euro meer betaald en als je niet kan, annuleer je gewoon je kaartje
Koop een kaartje met annuleringsverzekering. Als je dan wel kan, heb je vier euro meer betaald en als je niet kan, annuleer je gewoon je kaartje
MariTom zei op 5 nov 2015 - 19:41:
Daar... had ik niet bij stilgestaan? Dankje, Bo, ik denk dat ik dat ga doen <3
Daar... had ik niet bij stilgestaan? Dankje, Bo, ik denk dat ik dat ga doen <3
:3