Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #245
Offtopic #245
MariTom zei op 8 okt 2015 - 15:57:
Ik ben geloof ik ingeënt tegen kinkhoest? Dat kant toch? :'D
Ik ben geloof ik ingeënt tegen kinkhoest? Dat kant toch? :'D
xDevilBitch zei op 8 okt 2015 - 16:05:
Klopt, maar die inenting werkt kennelijk maar een paar jaar. Daarna kun je het wel weer krijgen, maar is het over het algemeen minder heftig (alleen hoesten, eventueel met een verkoudheid, maar dus wel heel lang).
Klopt, maar die inenting werkt kennelijk maar een paar jaar. Daarna kun je het wel weer krijgen, maar is het over het algemeen minder heftig (alleen hoesten, eventueel met een verkoudheid, maar dus wel heel lang).
MariTom zei op 8 okt 2015 - 16:16:
Oh echt? Handig. Nou ja, gelukkig is het dan in ieder geval niet zo erg als zonder inenting.
Oh echt? Handig. Nou ja, gelukkig is het dan in ieder geval niet zo erg als zonder inenting.
Kayley zei op 8 okt 2015 - 16:18:
@Daan: Oh. Well. Mijn familie haat je dan want we hebben het ondertussen allemaal.
@Daan: Oh. Well. Mijn familie haat je dan want we hebben het ondertussen allemaal.
Chayenne zei op 8 okt 2015 - 16:32:
Ik ben binnen tien minuten in Duitsland geloof ik, als het al tien minuten is. Maar we doen er nooit boodschappen,misschien eens een handig idee
Ik ben binnen tien minuten in Duitsland geloof ik, als het al tien minuten is. Maar we doen er nooit boodschappen,misschien eens een handig idee
Bodine zei op 8 okt 2015 - 16:34:
Jeez. Ik heb inmiddels zo veel mensen aangestoken dan.
Jeez. Ik heb inmiddels zo veel mensen aangestoken dan.
xDevilBitch zei op 8 okt 2015 - 17:10:
Als er straks weer een nationale epidemie is, weten we waar het van komt :'
Als er straks weer een nationale epidemie is, weten we waar het van komt :'
Rebella zei op 8 okt 2015 - 17:50:
Well, ik heb nog nooit kinkhoest gehad en ben er/nergens voor ingeïnt...
(oke ik ben sowieso zelden ziek...)
Sterkte dames!
Well, ik heb nog nooit kinkhoest gehad en ben er/nergens voor ingeïnt...
(oke ik ben sowieso zelden ziek...)
Sterkte dames!
xDevilBitch zei op 8 okt 2015 - 18:07:
Een kinkhoestinenting heb je in principe gehad toen je een babyhad was (tenzij je op de Bible Belt woonde).
Een kinkhoestinenting heb je in principe gehad toen je een baby
YarahartBill zei op 8 okt 2015 - 20:42:
Een kinkhoestinenting heb je in principe gehad toen je een baby had (tenzij je op de Bible Belt woonde).Mensen die niet op de Bible Belt wonen, kunnen hun kinderen ook niet ingeënt hebben hoor. Daar hoef je niet extreem christen/katholiek/shit voor te zijn. Ik ken genoeg mensen die hun kind niet hebben ingeënt omdat ze hun kind niet willen inspuiten met die troep.
Rebella zei op 8 okt 2015 - 22:00:
@Yara Precies, ik ben geen gelovige, maar idd dat inentingen beschouw ik als troep.
@Yara Precies, ik ben geen gelovige, maar idd dat inentingen beschouw ik als troep.
MUGGEN!! AAAAAHHH! KILL THEM!