Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #247
Offtopic #247
Chayenne zei op 1 dec 2015 - 17:21:
Ik had het eigenlijk al gelijk door. Maar dit is niet mn eerste forum :3
Ik had het eigenlijk al gelijk door. Maar dit is niet mn eerste forum :3
1Dzayn zei op 1 dec 2015 - 17:24:
Voor mij wel en ik denk voor vera ook dus misschien daarom haha
Voor mij wel en ik denk voor vera ook dus misschien daarom haha
1Dzayn zei op 1 dec 2015 - 17:31:
Ik ben aan het kijken voor een netflix account nu popcorn time ermee is opgehouden.
Ik ben aan het kijken voor een netflix account nu popcorn time ermee is opgehouden.
xjeszell zei op 2 dec 2015 - 11:54:
Oh boy jongens ik heb zó'n buikpijn. Thank god for Aleve, maar, meh
Oh boy jongens ik heb zó'n buikpijn. Thank god for Aleve, maar, meh
Chayenne zei op 2 dec 2015 - 12:39:
*Gives Jess a blanket and tea and cookies*
Make yourself comfortable :3
*Gives Jess a blanket and tea and cookies*
Make yourself comfortable :3
xDevilBitch zei op 2 dec 2015 - 17:05:
Op de Amerikaanse wel, en daar kun je gewoon bij als je een VPN gebruikt.
Op de Amerikaanse wel, en daar kun je gewoon bij als je een VPN gebruikt.
RivLovee zei op 2 dec 2015 - 17:38:
Er zit geen "weet je zeker dat je wil uitloggen?" op FF dus ik logde per ongeluk uit. Geen probleem, normaal gezien, maar Vera hiero logt nooit in op FF want ze is al ingelogd, en na die jaren weet ik echt niet meer welk wachtwoord ik invoerde. Ik kijken welk mailaderes ik op FF had staan, ook mijn oude mail. Handig en alles, want natuurlijk ben ik daarvoor ook mijn wachtwoord kwijt. Ik mijn vader roepen, in het wachtwoorden-bestand kijken en ja, finally, kon ik in mijn mail, kon ik in mijn FF. We zijn een half uur verder.
Er zit geen "weet je zeker dat je wil uitloggen?" op FF dus ik logde per ongeluk uit. Geen probleem, normaal gezien, maar Vera hiero logt nooit in op FF want ze is al ingelogd, en na die jaren weet ik echt niet meer welk wachtwoord ik invoerde. Ik kijken welk mailaderes ik op FF had staan, ook mijn oude mail. Handig en alles, want natuurlijk ben ik daarvoor ook mijn wachtwoord kwijt. Ik mijn vader roepen, in het wachtwoorden-bestand kijken en ja, finally, kon ik in mijn mail, kon ik in mijn FF. We zijn een half uur verder.
Kayley zei op 2 dec 2015 - 20:42:
@Vera: I know the feel. :'
Een vriend van mij probeert me te overtuigen dat tijdreizen bestaat omdat zijn vrouw en hij heel duidelijk herinneren dat het eerste boek van Anna Rice "Interview with A vampire" heet terwijl het "Interview with THE vampire" is, en "BernstAin Bears" in plaats van "BernstEin Bears" in een kinderboek ofzo.
Americans. :'
@Vera: I know the feel. :'
Een vriend van mij probeert me te overtuigen dat tijdreizen bestaat omdat zijn vrouw en hij heel duidelijk herinneren dat het eerste boek van Anna Rice "Interview with A vampire" heet terwijl het "Interview with THE vampire" is, en "BernstAin Bears" in plaats van "BernstEin Bears" in een kinderboek ofzo.
Americans. :'
Bijna 250! : D