Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Verjaardagstopic
Het Verjaardagstopic
MyReflection zei op 29 dec 2010 - 16:38:
kwam ik achter. Nu ken ik inclusief mezelf drie mensen die op 13 april jarig zijn.
En waarom zou ik nou ook nooit iets in april willen plannen, maar staat het altijd vol.
(...)
OMG SERIEUS.
DAN HEBBEN WE DEZELFDE VERJAARDAG<3
@Do: uhu, maar dat is kei vaak zo o.o *kijkt naar haar eigen familie*
kwam ik achter. Nu ken ik inclusief mezelf drie mensen die op 13 april jarig zijn.
En waarom zou ik nou ook nooit iets in april willen plannen, maar staat het altijd vol.
xEmma zei op 29 dec 2010 - 16:59:
(...)Ik ken welgeteld *denkt na* vijf mensen die op mijn verjaardag jarig zijn, zonder mezelf erbij.
MoonRocker zei op 29 dec 2010 - 17:28:
@Kirsten: ik ken inclusief mezelf 4 mensen die op 13 april jarig zijn ;D & idd, april is altijd HELEMAAL vol. Want mijn broertje is precies een week voor mij jarig (tegelijk met Jess, btw) en mijn tante en weetikwienogmeer zijn ook allemaal in april jarig.
@Kirsten: ik ken inclusief mezelf 4 mensen die op 13 april jarig zijn ;D & idd, april is altijd HELEMAAL vol. Want mijn broertje is precies een week voor mij jarig (tegelijk met Jess, btw) en mijn tante en weetikwienogmeer zijn ook allemaal in april jarig.
MyReflection zei op 29 dec 2010 - 17:37:
@ julia: mijn neef is precies een week voor me jarig en mijn vader met zijn tweelingzus een week later. verder nog een aantal vriendinnen.
@ julia: mijn neef is precies een week voor me jarig en mijn vader met zijn tweelingzus een week later. verder nog een aantal vriendinnen.
NovaFlowne zei op 29 dec 2010 - 17:48:
@Julia: Ha! Mijn broer is ook precies één week voor mij jarig. ^^
@Julia: Ha! Mijn broer is ook precies één week voor mij jarig. ^^
Edit: Als je wilt dat je echte naam erbij staat, zet die dan ook in het topic want ik ken ook bijlange niet iedereen.
Kalender:
Januari
- 09: xSoparanoid (Suki)
- 10: x Devilbitch (Danielle)
- 13: TWINcest (Yasmine)
- 17: Torresss (Danique)
- 29: KolaLollie (Nicole)
Februari
- 15: XAngelGiirlX
Maart
- 16: Spamtijger (Ellen)
- 25: xEmma
April
- 6: xjeszell (Jessica)
- 10: LxKaulitz (Laure)
- 13: MoonRocker (Julia)
- 16: CosmicPurple (Dorien)
- 19: Nadezhda
- 25: NeuroticFish (Annelies)
- 28: Chiboebel (Tara)
Mei
Juni
-09: JD (Johnny Depp)
Juli
- 05: AnotherZero (Renate)
Augustus
- 05: KaulitzFreak (Anke)
- 11: butcherknife (Ariadne)
- 13: Kayley
- 21: missxangel (Angela)
September
- 29: UnknownRiot (Kelsey)
- 29: Dreamwriter (Sofie)
Oktober
November
- 3: Automatisch (Kim)
December
- 27: Vespertine (Natascha)
(bericht aangepast door een moderator)
(reden: Omdat Johnny Depp belangrijk is..)
(reden: Edit)
(reden: Update)