Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 47
Offtopic 47
MoonRocker zei op 29 april 2010 - 11:16:
omfg ><"
-
HAHA. Fietstocht was zo grappig. We gingen What What zingen in de bossen (waar we overigens snel mee stopten toen we doorhadden dat er mensen vlak achter ons waren gaan rijden).
En we waren best wel snel terug ^^
En dalijk ga ik naar Tilburg (waarschijnlijk) ;]
Und de zooooon schiiiiiijnt *dansje*
Nu zitten Sander en Bregt op FanFic x.x'
(mijn gb te lezen)
omfg ><"
-
HAHA. Fietstocht was zo grappig. We gingen What What zingen in de bossen (waar we overigens snel mee stopten toen we doorhadden dat er mensen vlak achter ons waren gaan rijden).
En we waren best wel snel terug ^^
En dalijk ga ik naar Tilburg (waarschijnlijk) ;]
Und de zooooon schiiiiiijnt *dansje*
xNadezhda zei op 29 april 2010 - 14:06:
*pletknuf*
Het was cuwl. ^^
Ik heb nu twee blaren op één teen, da's iets minder, maar verder was het cuwl. Véél oude gebouwen gezien en véél gelachen. En geknuffeld. En ijsjes gegeten. ^^
*pletknuf*
Het was cuwl. ^^
Ik heb nu twee blaren op één teen, da's iets minder, maar verder was het cuwl. Véél oude gebouwen gezien en véél gelachen. En geknuffeld. En ijsjes gegeten. ^^
VampireFangs zei op 29 april 2010 - 15:49:
http://i44.tinypic.com/2v8k1l2.jpg
Ik snap na 3 jaar wel dat ze er van houden om Bills gezicht te bewerkenookal heb ik er afkeur tegen, maar ik vind nog steeds dat ze van Tom moeten afblijven! *gromt*
Ik snap na 3 jaar wel dat ze er van houden om Bills gezicht te bewerken
NaNaa zei op 29 april 2010 - 16:00:
@Dezh; En ik snap nog steeds niet hoe je dat voor elkaar heb gekregen; twee op één teen.
@Mak; Ach, laat ze. Wat wil je er tegen doen? Je er boos om maken is alleen maar nutteloos en verpest je dag
En ik lieft mijn droom
@Dezh; En ik snap nog steeds niet hoe je dat voor elkaar heb gekregen; twee op één teen.
@Mak; Ach, laat ze. Wat wil je er tegen doen? Je er boos om maken is alleen maar nutteloos en verpest je dag
En ik lieft mijn droom
CosmicPurple zei op 29 april 2010 - 16:43:
Waar? waarwaarwaar?
Nu zitten Sander en Bregt op FanFic x.x'
(mijn gb te lezen)
Waar? waarwaarwaar?
TWINcest zei op 29 april 2010 - 16:51:
Bill vind ik daar lelijk :x
Ik snap na 3 jaar wel dat ze er van houden om Bills gezicht te bewerkenookal heb ik er afkeur tegen, maar ik vind nog steeds dat ze van Tom moeten afblijven! *gromt*
Bill vind ik daar lelijk :x
CosmicPurple zei op 29 april 2010 - 17:08:
Dezh kent mij voor 70%, wie doet beter? ^^
Dezh kent mij voor 70%, wie doet beter? ^^
xNadezhda zei op 29 april 2010 - 17:10:
DIE ENE WAS ZO STOM! ><
Ik scrolde omlaag en toen klikte de muis automatisch, verdammt! Dat was een vraag die ik wel wist. Niet lief. Stomme computer ._.
DIE ENE WAS ZO STOM! ><
Ik scrolde omlaag en toen klikte de muis automatisch, verdammt! Dat was een vraag die ik wel wist. Niet lief. Stomme computer ._.
If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealth with.