Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 59
Offtopic 59
miniboesz zei op 23 mei 2010 - 21:46:
hey das cool getal, maar zit nu al op 669.
wat gaat de tijd toch snel :'3
hey das cool getal, maar zit nu al op 669.
wat gaat de tijd toch snel :'3
miniboesz zei op 23 mei 2010 - 21:47:
PAAAP!
HET IS DONKER!
als het zo door gaat wij onze verjaardag nooit vieren..
PAAAP!
HET IS DONKER!
als het zo door gaat wij onze verjaardag nooit vieren..
miniboesz zei op 23 mei 2010 - 21:56:
Ok, mijn verjaardag en mn vaders verjaardig die waren dus bezet, en we hebben dus besloten samen te vieren, mijn vader is verslaafd aan klussen, en we zouden zodra het donker was aan de kaartjes gaan werken.
Ok, mijn verjaardag en mn vaders verjaardig die waren dus bezet, en we hebben dus besloten samen te vieren, mijn vader is verslaafd aan klussen, en we zouden zodra het donker was aan de kaartjes gaan werken.
xjeszell zei op 23 mei 2010 - 21:59:
Ik ook niet echt, maar oke, volgens mij vieren hij en z'n pa dus hun verjaardagen samen of zo.
Ik ook niet echt, maar oke, volgens mij vieren hij en z'n pa dus hun verjaardagen samen of zo.
xDevilBitch zei op 23 mei 2010 - 22:06:
[/laat]
Nee hoor!
Ik wil weer mandarijnen en chocola *wbw*
(...)
Moet ik mij aangesproken voelen?
[/laat]
Nee hoor!
xDevilBitch zei op 23 mei 2010 - 22:07:
-Sorry als dit dubbel is-
Hoofdletters? *kuch*
ok, mijn verjaardag en mn vaders verjaardig die waren dus bezet, en we hebben dus besloten samen te vieren, mijn vader is verslaafd aan klussen, en we zouden zodra het donker was aan de kaartjes gaan werken.
-Sorry als dit dubbel is-
Hoofdletters? *kuch*
miniboesz zei op 23 mei 2010 - 22:08:
Ok hoofdletter gezet, ik had er dus 1 lange zin van gemaakt met alleen komma's =3
Ok hoofdletter gezet, ik had er dus 1 lange zin van gemaakt met alleen komma's =3
xjeszell zei op 23 mei 2010 - 22:10:
OH. Daantje? Ging jij trouwens ook naar Bodine in de zomervakantie, als ik ook kom? Of weet je nog niet of je mag?:3
Ja, je bent op MSN, ik weet het, maar mijn MSN is traag bezig.
OH. Daantje? Ging jij trouwens ook naar Bodine in de zomervakantie, als ik ook kom? Of weet je nog niet of je mag?:3
HIHIH VAN MIJ