Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 60
Offtopic 60
miniboesz zei op 25 mei 2010 - 16:50:
ik] moet nieuw toeTSenbord - je zí¬et die fouten í l, ik] k]í m er nik]s ÀÀn doen - If
ik] moet nieuw toeTSenbord - je zí¬et die fouten í l, ik] k]í m er nik]s ÀÀn doen - If
NaNaa zei op 25 mei 2010 - 17:16:
Had ik ook. Kon daardoor niet eens de schrijfwedstrijdding inleveren x'] Aber. Ik was ook wel een beetje heel erg laat x:
Had ik ook. Kon daardoor niet eens de schrijfwedstrijdding inleveren x'] Aber. Ik was ook wel een beetje heel erg laat x:
miniboesz zei op 25 mei 2010 - 17:38:
Lol, door dat kuttoetsenbord had ik dit topic geabboneerd; ramp
Lol, door dat kuttoetsenbord had ik dit topic geabboneerd; ramp
CosmicPurple zei op 25 mei 2010 - 17:58:
Ge hebt van die dagen...
Slecht geslapen.
Te warm op de kamer.
's Ochtends geen melk meer.
De kat heeft op het tapijt gepist.
De bureaulamp is gesprongen.
Inbox vol spam.
En ge hebt gewoon nergens zin in en de hele wereld kan verrekken en als er nog éne een woord zegt tegen mij...
En dan komt er iemand op bezoek met een twee maanden oud babymeisje, en ze stoppen dat kind in mijn armen en die ligt te lachen en valt daarna bovenop mij in slaap en ik loop er bijna een uur mee rond...
En ik ben spontaan happy.
Bedankt, Manon <3
Ge hebt van die dagen...
Slecht geslapen.
Te warm op de kamer.
's Ochtends geen melk meer.
De kat heeft op het tapijt gepist.
De bureaulamp is gesprongen.
Inbox vol spam.
En ge hebt gewoon nergens zin in en de hele wereld kan verrekken en als er nog éne een woord zegt tegen mij...
En dan komt er iemand op bezoek met een twee maanden oud babymeisje, en ze stoppen dat kind in mijn armen en die ligt te lachen en valt daarna bovenop mij in slaap en ik loop er bijna een uur mee rond...
En ik ben spontaan happy.
Bedankt, Manon <3
It's to late to apologize,
it's to late!