Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Films
Films
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 15:56:
Haha, okay, ik ga hem nog wel eens kijken. ooit. Ik heb nu toch niets nuttigs te doen :'D
Haha, okay, ik ga hem nog wel eens kijken. ooit. Ik heb nu toch niets nuttigs te doen :'D
xEmma zei op 3 juli 2011 - 16:15:
Ik denk dat ik binnenkort weer eens Harry Potter I ga kijken
Ik denk dat ik binnenkort weer eens Harry Potter I ga kijken
Mine zei op 3 juli 2011 - 17:00:
Ik ben echt in een disney bui de laatste week.
Gisteren heb ik pocahontas voor de 2e keer in 3 dagen gezien. Ben nu deel 2 aan het downloaden
Ik ben echt in een disney bui de laatste week.
Gisteren heb ik pocahontas voor de 2e keer in 3 dagen gezien. Ben nu deel 2 aan het downloaden
xEmma zei op 3 juli 2011 - 17:10:
Deel2 schijnt vreselijk te zijn
Ik hoorde dat ze met iemand anders dan Smith samen is.. DAT MAG NIET O_O
Mine zei op 3 juli 2011 - 22:31:
Ik ben zo stom geweest om op Wikipedia te lezen hoe het begint en eindigt.
Het blijkt dat pocahontas van iemand anders houd en uiteindelijk voor iemand anders kiest. --'
Ik ben zo stom geweest om op Wikipedia te lezen hoe het begint en eindigt.
Het blijkt dat pocahontas van iemand anders houd en uiteindelijk voor iemand anders kiest. --'
xEmma zei op 3 juli 2011 - 22:39:
Da's niet cool. Ze moet voor altijd bij Smith blijven.
Da's niet cool. Ze moet voor altijd bij Smith blijven.
Eliros zei op 5 juli 2011 - 22:19:
Net She's All That gezien. Ik kon de helft van de film mee zeggen... zo vaak heb ik hem écht niet gezien hoor. *kuch*
Net She's All That gezien. Ik kon de helft van de film mee zeggen... zo vaak heb ik hem écht niet gezien hoor. *kuch*
NovaFlowne zei op 6 juli 2011 - 23:32:
Ik ging Dead snow kijken met Niels. Wat een een balleh film. Nja, ik heb wel gelachen.
Ik ging Dead snow kijken met Niels. Wat een een balleh film. Nja, ik heb wel gelachen.
jorinloveth zei op 6 juli 2011 - 23:38:
ik heb gisteren een deel van 9 gekeken van Tim Burton, het einde moet ik nog zien XD
ik heb gisteren een deel van 9 gekeken van Tim Burton, het einde moet ik nog zien XD
ZeroGravity zei op 7 juli 2011 - 11:07:
Gisteren heb ik éindelijk POTC gezien, en me liked it. Ik vond het eigenlijk veeel minder slecht dan ik verwacht had voor een vierde film, en toen ik daar zat, en dat themamuziekje hoorde en Johnny Depp achterlijk aan een touw rondjes zag zwieren, besefte ik echt hoeveel ik die films gemist had (:
Gisteren heb ik éindelijk POTC gezien, en me liked it. Ik vond het eigenlijk veeel minder slecht dan ik verwacht had voor een vierde film, en toen ik daar zat, en dat themamuziekje hoorde en Johnny Depp achterlijk aan een touw rondjes zag zwieren, besefte ik echt hoeveel ik die films gemist had (:
xDevilBitch zei op 7 juli 2011 - 11:32:
@Meike, indeed, ik had precies hetzelfde.
Ik kijk een documentaire over moordaanslagen op Hitler, maar dat geldt vast niet?
@Meike, indeed, ik had precies hetzelfde.
Ik kijk een documentaire over moordaanslagen op Hitler, maar dat geldt vast niet?
xjeszell zei op 7 juli 2011 - 11:32:
Over vijf dagen ga ik naar de bios. Dan zie ik Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 opnieuw, en over zes dagen zie ik part2 met mijn mamaa<3
Over vijf dagen ga ik naar de bios. Dan zie ik Harry Potter and the Deathly Hallows part 1 opnieuw, en over zes dagen zie ik part2 met mijn mamaa<3
ijstheetjuh3 zei op 7 juli 2011 - 22:20:
Een stukje van Final Destination 1 gekeken maar vond het saai dus keken we het niet af x'D
Een stukje van Final Destination 1 gekeken maar vond het saai dus keken we het niet af x'D
wat is de laatste film die jij gezien hebt op tv of in de cinema?
ik: paranormal activity