Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 71
Offtopic 71
Rianne zei op 6 juli 2010 - 0:50:
Awhwww<3
En je zit op school , of je studeert of iets in die trant XD?
Awhwww<3
En je zit op school , of je studeert of iets in die trant XD?
MightGuy zei op 6 juli 2010 - 0:53:
Jah, ZomerVakantie is begonnen. Dus ik dacht, waarom niet even weer aan de FanFic beginnen.
Had vorig week nog mijn uitreiking. Hoe zit het bij jouw ?
Jah, ZomerVakantie is begonnen. Dus ik dacht, waarom niet even weer aan de FanFic beginnen.
Had vorig week nog mijn uitreiking. Hoe zit het bij jouw ?
Rianne zei op 6 juli 2010 - 0:57:
Gefeliciteerd^^ Waarvan heb je nu een diplomading?
Ik ben cum laude over naar 5VWO (voelt zich braaf)^^
Is het niet wat... alleen, om op jezelf te wonen?
Gefeliciteerd^^ Waarvan heb je nu een diplomading?
Ik ben cum laude over naar 5VWO (voelt zich braaf)^^
Is het niet wat... alleen, om op jezelf te wonen?
MightGuy zei op 6 juli 2010 - 1:08:
Het is niks, als man; ben ik gewend niks te doen. Opeens moet ik alles zelf doen, heb er nooit zin in.
En cum laude naar 5VWO is heel wat, ik ben zelf niet verder gekomen dan de Havo. Heb het wel afgerond en ga volgend jaar beginnen met een hbo opleiding. Kheb zelf het gevoel dat ik het niet ga halen, de introductie was al zo vaag.
Het is niks, als man; ben ik gewend niks te doen. Opeens moet ik alles zelf doen, heb er nooit zin in.
En cum laude naar 5VWO is heel wat, ik ben zelf niet verder gekomen dan de Havo. Heb het wel afgerond en ga volgend jaar beginnen met een hbo opleiding. Kheb zelf het gevoel dat ik het niet ga halen, de introductie was al zo vaag.
Rianne zei op 6 juli 2010 - 1:13:
Eigenlijk kan het me niet zo veel schelen hoe goed ik het doe op school, ik heb altijd nog ergens diep weggestopt de wens om gewoon muziek te maken om geld te verdienen^^ Het schijnt zonde te zijn om als je , laten we zeggen, 'slim' bent, niet te gaan studeren.
Ik drum trouwens, en speel piano en dwarsfluit.
Eigenlijk kan het me niet zo veel schelen hoe goed ik het doe op school, ik heb altijd nog ergens diep weggestopt de wens om gewoon muziek te maken om geld te verdienen^^ Het schijnt zonde te zijn om als je , laten we zeggen, 'slim' bent, niet te gaan studeren.
Ik drum trouwens, en speel piano en dwarsfluit.
MightGuy zei op 6 juli 2010 - 1:21:
Ik zou ook niet zomaar stoppen met school. Ik het eerder combineren, muziek en een opleiding ernaast.
Het begint al laat te worden.
kzie je morgen wel weer.
Truste
Ik zou ook niet zomaar stoppen met school. Ik het eerder combineren, muziek en een opleiding ernaast.
Het begint al laat te worden.
kzie je morgen wel weer.
Truste
Rianne zei op 6 juli 2010 - 1:22:
Weet ik, het is ook een tikkeltje kindeachtig van me x'D
En, slaap lekker ^^
Weet ik, het is ook een tikkeltje kindeachtig van me x'D
En, slaap lekker ^^
jorinloveth zei op 6 juli 2010 - 8:22:
zometeen naar Antwerpen
eerst bus nemen naar Neerpelt station
zometeen naar Antwerpen
eerst bus nemen naar Neerpelt station
NaNaa zei op 6 juli 2010 - 11:42:
Ik kan Durch den Monsun al tot "Und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran"
Jippie mij! 8D
Ik kan Durch den Monsun al tot "Und wenn ich nicht mehr kann denk ich daran"
Jippie mij! 8D
YarahartBill zei op 6 juli 2010 - 11:47:
Jottem!
Ik heb me verslapen en over ongv een half uur vertrekt me moeder naar Frankrijk op vakantie. En het is nog een heeeeeeel eind fietsen!
Slijm slijm bij me vader of hij me misschien kan brengen!
Wish me luck!
xxx. :3
Jottem!
Ik heb me verslapen en over ongv een half uur vertrekt me moeder naar Frankrijk op vakantie. En het is nog een heeeeeeel eind fietsen!
Slijm slijm bij me vader of hij me misschien kan brengen!
Wish me luck!
xxx. :3
MoonRocker zei op 6 juli 2010 - 12:57:
@Daan: why?
Latijn heeft me vermoord. Ik ben daar het afgelopen half jaar ZO slecht in geworden. Maarja, dit was de laatste keer dat ik het had.
@Daan: why?
Latijn heeft me vermoord. Ik ben daar het afgelopen half jaar ZO slecht in geworden. Maarja, dit was de laatste keer dat ik het had.
xDevilBitch zei op 6 juli 2010 - 13:09:
Nou, we moesten boeken inleveren. Maar daarvoor moet je een stempel in al je boeken zetten en je naam+leerjaar+klas erin zetten. Hadden ze twee stempel sets en twee pennen voor 3 klassen [ong. 90 leerling]! Vriendjespolitiek alom, jippie, ik was als laatste weg én mijn bus ook net --'
Maar serieus, wat een géweldige organisatie.
Nou, we moesten boeken inleveren. Maar daarvoor moet je een stempel in al je boeken zetten en je naam+leerjaar+klas erin zetten. Hadden ze twee stempel sets en twee pennen voor 3 klassen [ong. 90 leerling]! Vriendjespolitiek alom, jippie, ik was als laatste weg én mijn bus ook net --'
Maar serieus, wat een géweldige organisatie.
MoonRocker zei op 6 juli 2010 - 13:15:
Dat. Is dom ><
Maar goed nieuws voor jou: 'sadistenverhaal' ga ik er nu op zetten<3
Dat. Is dom ><
Maar goed nieuws voor jou: 'sadistenverhaal' ga ik er nu op zetten<3
Omdat jullie het eens zelf niet kunnen hee.
Eigenlijk moet hier iets diepzinnigs staan ofzo, maar ik ben te lui en te stressed, dus jammer dan.