Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 97
Offtopic 97
Priscilla zei op 13 sep 2010 - 19:36:
Als er een eng meisje iemand te vriend vraagt op hyves ben ik dat 8'D
Eng meisje genaamd priscilla
Eng meisje genaamd priscilla
NaNaa zei op 13 sep 2010 - 19:48:
DUS. Wie gaat er naar de Reeboktour als de data meevallen? Want. Nou. Ik moet mama overtuigen ^^'
DUS. Wie gaat er naar de Reeboktour als de data meevallen? Want. Nou. Ik moet mama overtuigen ^^'
Kayley zei op 13 sep 2010 - 19:49:
Nou, als de data meevallen, ga ik. En dan help ik wel mee overtuigen. Jouw mamsie kent mij ondertussen.
Nou, als de data meevallen, ga ik. En dan help ik wel mee overtuigen. Jouw mamsie kent mij ondertussen.
jorinloveth zei op 13 sep 2010 - 19:50:
mijn vader gaat me binnekort een ganze bak lindemans kriek kopen *-*
dat is zó lekker x'3
mijn vader gaat me binnekort een ganze bak lindemans kriek kopen *-*
dat is zó lekker x'3
Kayley zei op 13 sep 2010 - 19:52:
Klopt. Dat is echt cool. En ik mag de auto van mijn moeder dan gebruiken, want die heeft een omiumverzekering of hoe dat ook heet. En dan is ze dus verzekerd als iemand anders dan zijzelf haar auto in de prak rijdt.
Klopt. Dat is echt cool. En ik mag de auto van mijn moeder dan gebruiken, want die heeft een omiumverzekering of hoe dat ook heet. En dan is ze dus verzekerd als iemand anders dan zijzelf haar auto in de prak rijdt.
Kayley zei op 13 sep 2010 - 19:55:
Ja, mij ook.
Maar ik moet zien dat ik eerst slaag voor mijn theorie, en dat leren gaat me niet zo goed af. Want ik vind het kei saai en doe altijd iets anders. (Ik leer via een website, ik ben dus echt METEEN afgeleid.)
Ja, mij ook.
Maar ik moet zien dat ik eerst slaag voor mijn theorie, en dat leren gaat me niet zo goed af. Want ik vind het kei saai en doe altijd iets anders. (Ik leer via een website, ik ben dus echt METEEN afgeleid.)
Priscilla zei op 13 sep 2010 - 19:55:
Ik ben ook meteen afgeleid x'
Maar gaat je vast wel lukken
Ja, mij ook.
Ik ben ook meteen afgeleid x'
Maar gaat je vast wel lukken
jorinloveth zei op 13 sep 2010 - 20:40:
nog een paar 100 woorden en nummer 14 voor verbeelding is af
nog een paar 100 woorden en nummer 14 voor verbeelding is af
YEAH!