Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 101
Offtopic 101
xEmma zei op 19 sep 2010 - 16:51:
Buh. Ik probeer te schrijven, maar alles wat ik typ is niet zoals ik het had bedacht.
Buh. Ik probeer te schrijven, maar alles wat ik typ is niet zoals ik het had bedacht.
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 16:51:
Welk verhaal ^^?
Welk verhaal ^^?
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 16:53:
Wooh inderdaad ;o
Woooow, Kayley, ik realiseer me net dat jouw berichtenaantal gelijk staat aan ongeveer 23 Offtopics.
Sjezus, dat is echt veel.
Wooh inderdaad ;o
xEmma zei op 19 sep 2010 - 16:55:
Het wordt een three-shot, gebaseerd op het GEWELDIGE nummer Daddy's Little Girl van Frankie J.
En ik ben nu bij het derde deel. Over het eerste ben ik tevreden [nouja,zoveriktevredenkanzijnovermijncrapperigeschrijfsels], de tweede nog niet helemaal en ik heb nu ongeveer 100 woorden van de derde.
En ik wilde dit dus al voor school begon afhebben.
Dus ik heb een beetje gefaald ><
Edit; Er zijn slechts drie nummers op de hele wereld die me ooit hebben laten huilen. En dit nummer is een daar van.
Dat bewijst maar even hoe mooi het is<3
(...)Daddy's Little Girl
Welk verhaal ^^?
Het wordt een three-shot, gebaseerd op het GEWELDIGE nummer Daddy's Little Girl van Frankie J.
En ik ben nu bij het derde deel. Over het eerste ben ik tevreden [nouja,zoveriktevredenkanzijnovermijncrapperigeschrijfsels], de tweede nog niet helemaal en ik heb nu ongeveer 100 woorden van de derde.
En ik wilde dit dus al voor school begon afhebben.
Dus ik heb een beetje gefaald ><
Edit; Er zijn slechts drie nummers op de hele wereld die me ooit hebben laten huilen. En dit nummer is een daar van.
Dat bewijst maar even hoe mooi het is<3
xjeszell zei op 19 sep 2010 - 16:59:
Als je Kay in wilt halen moet je echt heel veel spammen. :x
Ik wil vanavond een Harry Potter film kijken, maar ik kan niet kiezen wélke ik wil kijken D:
Ik wil vanavond een Harry Potter film kijken, maar ik kan niet kiezen wélke ik wil kijken D:
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 17:01:
Jij hebt ook veel bercihten ^^
Jij hebt ook veel bercihten ^^
xEmma zei op 19 sep 2010 - 17:03:
Welke heb je allemaal ^-^?
Welke heb je allemaal ^-^?
xEmma zei op 19 sep 2010 - 17:08:
Ik stem voor een(:
Daar zijn ze zooo cjuwt *-*
Btw. Mijn laptop [ofeigenlijkdeoudevanmijnzus] heeft besloten niet meer te reageren op de oplader. Dus ik verlaat jullie waarschijnlijk over 21 minuten ):
Ik stem voor een(:
Btw. Mijn laptop [ofeigenlijkdeoudevanmijnzus] heeft besloten niet meer te reageren op de oplader. Dus ik verlaat jullie waarschijnlijk over 21 minuten ):
xjeszell zei op 19 sep 2010 - 17:10:
In een zijn ze inderdaad héél schattig <3
Zijn er hier trouwens mensen die in November naar The Deathly Hallows gaan?^^
In een zijn ze inderdaad héél schattig <3
Zijn er hier trouwens mensen die in November naar The Deathly Hallows gaan?^^
Priscilla zei op 19 sep 2010 - 17:11:
Daar zijn ze idd cutiee;3
Ik heb alleen maar 1 tm 4 gezien ):
Ik stem voor een(:
Daar zijn ze idd cutiee;3
Ik heb alleen maar 1 tm 4 gezien ):
Next Stop: 200!