Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 107
Offtopic 107
KaulitzFreak zei op 5 okt 2010 - 17:25:
Oh, my god, hoe geniaal kunnen leerkrachten zijn??!!
Echt serieus, ik ben GEK op Despo!!!
Eerst vind ze onze klas zo raar, dat ze de venster al had openstaan en er al een been buiten hing, toen ze besefte dat het zou mislukken om zelfmoord te plegen als je uit een raam op de begane grond springt
En daarna neemt ze mijn map met Fanfictions die ik bijhad (De AMA's en Replacing) in beslag omdat ze ze wil lezen!! De AMA's is twincest
Ik heb haar ervoor gewaarschuwd en ik heb gezegd dat ze er een trauma aan kan overhouden, maar ze wilde het absoluut lezen!!
Ik hou van die vrouw <3
Oh, my god, hoe geniaal kunnen leerkrachten zijn??!!
Echt serieus, ik ben GEK op Despo!!!
Eerst vind ze onze klas zo raar, dat ze de venster al had openstaan en er al een been buiten hing, toen ze besefte dat het zou mislukken om zelfmoord te plegen als je uit een raam op de begane grond springt
En daarna neemt ze mijn map met Fanfictions die ik bijhad (De AMA's en Replacing) in beslag omdat ze ze wil lezen!! De AMA's is twincest
Ik heb haar ervoor gewaarschuwd en ik heb gezegd dat ze er een trauma aan kan overhouden, maar ze wilde het absoluut lezen!!
Ik hou van die vrouw <3
missxangel zei op 5 okt 2010 - 17:40:
Nog 100 berichtjes en dan hebbenwejullie weer een nieuw offtopic!!
Nog 100 berichtjes en dan hebben
NaNaa zei op 5 okt 2010 - 17:48:
Ik heb er "bijna" 6000 ..
Volgens mij ben ik tweede, of zie ik dat nu hélemaal verkeerd?
Ik heb er "bijna" 6000 ..
Volgens mij ben ik tweede, of zie ik dat nu hélemaal verkeerd?
Bodine zei op 5 okt 2010 - 17:49:
Ik zit op een heel kut getal van "ik ben net over de 2000"
Huh. Whut. Mascha. Dat kan niet. Jij moet er meer hebben dan ik. o.o
Ik zit op een heel kut getal van "ik ben net over de 2000"
Huh. Whut. Mascha. Dat kan niet. Jij moet er meer hebben dan ik. o.o
NaNaa zei op 5 okt 2010 - 17:50:
Maaaar, jij bent er ook wel langer
@Bo; Kennelijk niet. EN ALS JE HET MAAR LAAT OM JE NU STIL TE HOUDEN. <3
Maaaar, jij bent er ook wel langer
@Bo; Kennelijk niet. EN ALS JE HET MAAR LAAT OM JE NU STIL TE HOUDEN. <3
neversay zei op 5 okt 2010 - 17:53:
@Bodine: Nee, jij hoort er meer te hebben En nee je kan niet stil zijn En dat mag ook helemaal niet ;3
@Bodine: Nee, jij hoort er meer te hebben En nee je kan niet stil zijn En dat mag ook helemaal niet ;3
NaNaa zei op 5 okt 2010 - 17:54:
@Bo; Ik kom je persoonlijk halen. Neewachtdatkloptniet. Ik kom je persoonlijk laten typen >:3 [Ifnecessaryopsekop..ghehe<3]
@Bo; Ik kom je persoonlijk halen. Neewachtdatkloptniet. Ik kom je persoonlijk laten typen >:3 [Ifnecessaryopsekop..ghehe<3]
Bodine zei op 5 okt 2010 - 17:57:
JA. KOM ME HALEN.
Komm zurück. Nimm mich mit. <3
EDIT @ Mascha; nee, jij, want jij bent er langer en jij bent cuwler en liever. <3
JA. KOM ME HALEN.
Komm zurück. Nimm mich mit. <3
EDIT @ Mascha; nee, jij, want jij bent er langer en jij bent cuwler en liever. <3
I love FF <3
<3
(c) Kayley