Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 122
Offtopic 122
Bodine zei op 28 nov 2010 - 11:46:
Volgens mij was het wel Tom op die foto, maar als je 't van de achterkant zag leek t al 'n heel stuk minder strak. Kijk maar.
Volgens mij was het wel Tom op die foto, maar als je 't van de achterkant zag leek t al 'n heel stuk minder strak. Kijk maar.
KolaLollie zei op 28 nov 2010 - 11:47:
oh. ja. okay. zoergishetniet. ^^
waaromstalkiedereenTomtrouwenszo? o.o
[ja. dommevraag.]
oh. ja. okay. zoergishetniet. ^^
waaromstalkiedereenTomtrouwenszo? o.o
[ja. dommevraag.]
Bodine zei op 28 nov 2010 - 11:49:
Geen idee wat het is. Maar stiekem vind ik dat strakuitziende 'm nog best goed staan. ^^
Geen idee wat het is. Maar stiekem vind ik dat strakuitziende 'm nog best goed staan. ^^
NaNaa zei op 28 nov 2010 - 12:00:
Ik vind dat het alleen op Tom lijkt als je denkt dat het Tom is. Eigenlijk kan het iedereen zijn..
Al vind ik Gustav wel op Gustav lijken..
Okey, niet op mij letten. Check.
Oh, en Yas, hoe is het met je hoofdstuk? :3
Ik vind dat het alleen op Tom lijkt als je denkt dat het Tom is. Eigenlijk kan het iedereen zijn..
Al vind ik Gustav wel op Gustav lijken..
Okey, niet op mij letten. Check.
Oh, en Yas, hoe is het met je hoofdstuk? :3
KolaLollie zei op 28 nov 2010 - 12:03:
iktypte. "Het kleine meisje deed klapspelletjes met haar broertje." enmijnautocorrectieveranderde"klapspelletjes"in"seksspelletjes".
o.o
iktypte. "Het kleine meisje deed klapspelletjes met haar broertje." enmijnautocorrectieveranderde"klapspelletjes"in"seksspelletjes".
o.o
Bodine zei op 28 nov 2010 - 12:04:
@Tessa; er is ook een filmpje van. En ik vond het eigenlijk al meteen op Tom lijken, en Gustav lijkt al helemaal op Gustav. Ja.
@Kol; klaag 'm aan! :]
@Tessa; er is ook een filmpje van. En ik vond het eigenlijk al meteen op Tom lijken, en Gustav lijkt al helemaal op Gustav. Ja.
@Kol; klaag 'm aan! :]
We're talk-a-lot.
121 x 300 = 36.300
We really are talk-a-lot.
<3