Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #8
Gooi-het-eruit-topic #8
jorinloveth zei op 5 jan 2011 - 22:01:
ik ga een vervolg maken op American smile, German tears ;D
ik ga een vervolg maken op American smile, German tears ;D
xDevilBitch zei op 5 jan 2011 - 23:26:
Melle is uit de kast! *vreugdedansje*
Ik wist het, ik wist het!
Melle is uit de kast! *vreugdedansje*
Ik wist het, ik wist het!
Monster23 zei op 6 jan 2011 - 16:12:
Mijn kluisje is koeler dan ooit :]
-er staat 5 liter Monster Energy in-
En die ga ik in m'n eentje opdrinken. Jammer dat we hierzo maar 3 soorten hebben, ik wil de rode en de oranje en de witte ook eens proeven :]
Mijn kluisje is koeler dan ooit :]
-er staat 5 liter Monster Energy in-
En die ga ik in m'n eentje opdrinken. Jammer dat we hierzo maar 3 soorten hebben, ik wil de rode en de oranje en de witte ook eens proeven :]
NaNaa zei op 6 jan 2011 - 17:07:
Bij ons heerst een griepepidemie. [:
Buhh. Probeer HTML te begrijpen. :l
CosmicPurple zei op 6 jan 2011 - 17:11:
OHMYFUCKINGCHRIST!!
Mijn concentratie is niks waard, ik heb de 12e examen, ik stress me dood maar ik kan me geen 2minuten focussen op mijn studies, en ik zit alleen maar te denken aan mijn nieuw kot, het feit dat ik de exacte maten van de muren nodig heb om de inrichting te kunnen plannen, en me op te vreten omdat ik gewoon WEET dat het niet gaat passen! ><
Pissed off day. Very much indeed.
OHMYFUCKINGCHRIST!!
Mijn concentratie is niks waard, ik heb de 12e examen, ik stress me dood maar ik kan me geen 2minuten focussen op mijn studies, en ik zit alleen maar te denken aan mijn nieuw kot, het feit dat ik de exacte maten van de muren nodig heb om de inrichting te kunnen plannen, en me op te vreten omdat ik gewoon WEET dat het niet gaat passen! ><
Pissed off day. Very much indeed.
Priscilla zei op 6 jan 2011 - 19:09:
Morgen wiskunde pw. Heb er niks voor gedaan en ben het ook niet van plan. Onvoldoende dus. x]
Morgen wiskunde pw. Heb er niks voor gedaan en ben het ook niet van plan. Onvoldoende dus. x]
Monster23 zei op 6 jan 2011 - 20:11:
HTML is echt moeilijk >.<
Vroeger klooide ik daar wel eens mee, maar nu zou ik het niet meer weten :]
HTML is echt moeilijk >.<
Vroeger klooide ik daar wel eens mee, maar nu zou ik het niet meer weten :]
xNadezhda zei op 6 jan 2011 - 21:31:
Nog één deelvraag uitwerken, een conclusie schrijven & alles printen, en dan is dat stomme PO éíndelijk af. D:
Nog één deelvraag uitwerken, een conclusie schrijven & alles printen, en dan is dat stomme PO éíndelijk af. D:
Voor alles dat je kwijt moet (: