Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 136
Offtopic 136
xSoParanoid zei op 31 jan 2011 - 20:12:
Poging om een Twitter Achtergrond te maken: Lady Gaga
Hmm ;d nu stop ik met dingen te posten. he >_< ik val jullie lastig.
Poging om een Twitter Achtergrond te maken: Lady Gaga
Hmm ;d nu stop ik met dingen te posten. he >_< ik val jullie lastig.
KaulitzFreak zei op 31 jan 2011 - 20:26:
oke, vandaag was geweldig
Despo is een week ziek geweest, en vandaag was ze terug, en dat was te merken!!
We hadden het over Blauwbaard, en er was dan een heel artikel dat we kregen over seriemoordenaars. Er stond iets in van dat mensen die stil en teruggetrokken leven, potentiële seriemoordenaars zijn.
Despo: Wie is hier in de klas teruggetrokken en stil en zegt nooit iets?
Hele klas: ANKE!!!
iemand: En koen!!
Despo: Ja, Anke, en Koen, dat zijn potentiële seriemoordenaars, die worden zoal Bonnie en Clayd (ofhoejedatookschrijft) vroeger! En dan krijgen we zo'n bericht dat er een hoofd in de diepvriezer van die twee is gevonden en dan gaan ze daar een huiszoekingdoen! Ik zie Anke dan al opendoen, in haar Tokio Hotel T-shirt natuurlijk, en dan: "Wass ist loos?"
-iedereen strijk-
Despo: Nee, ik denk nie dat Anke iemand zou kunnen vermoorden
Anke: Ik zal maar zwijgen over al dei moorden die ik in mijn fantasie al gepleegt heb... *denk aan WORDKILLER*
echt, Despo is back...
oke, vandaag was geweldig
Despo is een week ziek geweest, en vandaag was ze terug, en dat was te merken!!
We hadden het over Blauwbaard, en er was dan een heel artikel dat we kregen over seriemoordenaars. Er stond iets in van dat mensen die stil en teruggetrokken leven, potentiële seriemoordenaars zijn.
Despo: Wie is hier in de klas teruggetrokken en stil en zegt nooit iets?
Hele klas: ANKE!!!
iemand: En koen!!
Despo: Ja, Anke, en Koen, dat zijn potentiële seriemoordenaars, die worden zoal Bonnie en Clayd (ofhoejedatookschrijft) vroeger! En dan krijgen we zo'n bericht dat er een hoofd in de diepvriezer van die twee is gevonden en dan gaan ze daar een huiszoekingdoen! Ik zie Anke dan al opendoen, in haar Tokio Hotel T-shirt natuurlijk, en dan: "Wass ist loos?"
-iedereen strijk-
Despo: Nee, ik denk nie dat Anke iemand zou kunnen vermoorden
Anke: Ik zal maar zwijgen over al dei moorden die ik in mijn fantasie al gepleegt heb... *denk aan WORDKILLER*
echt, Despo is back...
neversay zei op 31 jan 2011 - 20:44:
@Anka: Whahaha, ahh ik wil naar die school. Die leraren zijn gewoon cuwl ;o
@Anka: Whahaha, ahh ik wil naar die school. Die leraren zijn gewoon cuwl ;o
Monster23 zei op 31 jan 2011 - 20:46:
Ik wil ook dat soort leraren! Nja, mr. lewis is ook best koewl. Die maakt leraren belachelijk ;]
Die ging laatst de onderbouwcoödinator nadoen.
Eerst begon-ie over v.d. Burgs kermisoverhemden en daarna deed-ie er een gay-walk bij
Maar verder zijn mijn leraren echt gaar =.=
Ik wil ook dat soort leraren! Nja, mr. lewis is ook best koewl. Die maakt leraren belachelijk ;]
Die ging laatst de onderbouwcoödinator nadoen.
Eerst begon-ie over v.d. Burgs kermisoverhemden en daarna deed-ie er een gay-walk bij
Maar verder zijn mijn leraren echt gaar =.=
jorinloveth zei op 31 jan 2011 - 20:52:
IK WIL OOK LES VAN DESPO! -muh face-
Wim is zooo saai tegenover haar :c
IK WIL OOK LES VAN DESPO! -muh face-
Wim is zooo saai tegenover haar :c
Monster23 zei op 31 jan 2011 - 20:55:
Mwuh. Het lijkt mij een super koewl leraarpersoontjen!
Even iets compleet anders, ik zit nu heule oude topics terug te lezen, en da's echt zo fucking droog Allemaal halfvolle topics of met slotjes, met de meest grote onzin x]
Mwuh. Het lijkt mij een super koewl leraarpersoontjen!
Even iets compleet anders, ik zit nu heule oude topics terug te lezen, en da's echt zo fucking droog Allemaal halfvolle topics of met slotjes, met de meest grote onzin x]
CosmicPurple zei op 1 feb 2011 - 14:08:
GC, derde rij midden, I touched Joel.
Mooi, 't leven is mooi!
-danst door velden met margrietjes in dr haar-
Mooi, 't leven is mooi!
Mellejw zei op 1 feb 2011 - 16:13:
Jaloeeeeeeers D:
Mooi, 't leven is mooi!
Jaloeeeeeeers D:
NaNaa zei op 1 feb 2011 - 16:16:
Wil je de filmpjes die je gemaakt heb perhaps sturen Cap'n?<3
Wil je de filmpjes die je gemaakt heb perhaps sturen Cap'n?<3
KaulitzFreak zei op 1 feb 2011 - 17:01:
damn, ik heb met Jorinde (en Cynthia) een mini-shoot gedaan op school, maar nu heb ik zo'n 45 foto's, en dat is like, veel te veel om in het post your face topic te zetten??
damn, ik heb met Jorinde (en Cynthia) een mini-shoot gedaan op school, maar nu heb ik zo'n 45 foto's, en dat is like, veel te veel om in het post your face topic te zetten??
Priscilla zei op 1 feb 2011 - 17:33:
Wie hier denkt bij als iemand een woord zegt direct een plaatje van datgene en ziet bijvoorbeeld jaren in vierkantjes en dan met licht en donker enzo?
Jaikbenervandaagachtergekomendatikgekbengeworden
Wie hier denkt bij als iemand een woord zegt direct een plaatje van datgene en ziet bijvoorbeeld jaren in vierkantjes en dan met licht en donker enzo?
jorinloveth zei op 1 feb 2011 - 17:36:
IK WIL ZIEEEEEN!
en laat zeker die ene zien waar ik op die tafel lig XD
IK WIL ZIEEEEEN!
en laat zeker die ene zien waar ik op die tafel lig XD
VampireFangs zei op 1 feb 2011 - 18:22:
@Anke: Ik krijg nooit genoeg van Jorin's schattige/gekke bekken, dus post ze maar totdat FanFic in opstand komt [wat toch niet gebeuren zal :'D]:"3
@Anke: Ik krijg nooit genoeg van Jorin's schattige/gekke bekken, dus post ze maar totdat FanFic in opstand komt [wat toch niet gebeuren zal :'D]:"3
STRANGER FTW.