Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 19:15:
@Bodine: Ik kan er niet meer van maken dan ik net heb gezegt. Dus daar heb ik nu mezelf mee.

Aangezien ik nu dus zeker weet dat ik eruit lig, wil ik nog wel even wat kwijt. Ik denk dat Sarita & Josette de badside vormen.
Sarita omdat ze iedereen beschuldigt maar geen argumenten geeft. Ze zomaar als iemand dood is zegt dat ze diegene verdacht vond, maar het dus toch een goodsider was. Alsof ze denkt dat ze er zo onderuit komt
Josette begon ik verdacht te vinden doordat ze niet wist dat een jager nog iemand mocht killen, en we vonden dat de badside heel dom bezig was door Kayley te killen. Waardoor ik/we dus dachten dat de badside niet wist dat de jager nog iemand mocht killen, wat dus Josette verdacht maakt.

Edit: Ik heb mijn lynch net verandert in Sarita, omdat ik die meer verdenk dan Josette.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:22:
Ik geloof niet dat Josette en Sarita samen badside zijn. Bij de tweede lynch stemde Sarita, zonder enige aanleiding, op Josette. Het was toen nogal duidelijk dat Rosalie eruit zou liggen, dus waarom stemde Sarita daar niet op? Misschien is ze de waarzegster en wist ze dat Rosalie er niet uit moest. Misschien is was ze niet zo slim bezig en deed ze random, of om eigen redenen. Hoe dan ook - Sarita en Josette zijn niet samen badside. Daar geloof ik niets van.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 19:26:
@Bodine: Hmm, dat was ik vergeten. Damn ><
Anyway, één van hun 2 moet een badside zijn. En ik denk niet dat Sarita de waarzegger is, want ze heeft niets gedaan om Rosalie te beschermen. Mijn stem gaat dus alsnog naar Sarita uit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:29:
Waarzegger kan scannen, niet? Die weet niet gelijk van iedereen wie wie is.
Ik verdenk ze allebei, daar niet van. Maar ze kunnen het moeilijk allebei zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:29:
Ik vol hard naar huis racen, denkend dat ik heeeeel veel in moest halen, maar dat viel best mee x) [DA heeft me trouwens gered van een hersensschudding, waarschijnlijk, maar dat doet er niet toe]

Oke. Als ik het zo zie zijn de mensen die het meest verdacht worden Sarita en Mascha.
Ik dacht dat zij het samen waren, omdat ik vooral Sarita verdacht en die niet met mijn andere potentiele-badsiders samen ging, aangezien ze over hen heeft gezegd dat ze dacht dat ze verdacht waren. Sarita is, denk ik, niet ervaren genoeg om dat te doen over een mede-badsider.
Dus ik dacht aan Mascha, ook omdat die daarnaast nou niet heel goodsiderig overkwam.
Maar nu stemt zij op Sarita. Dat maakt mij aan het twijfelen. Het kan zijn dat ze - omdat ze in verband zijn gebracht - maar hebben besloten dat ze op elkaar gaan stemmen, om zo in ieder geval één badsider te redden en misschien zelfs het spel te laten winnen.
Maar aan de andere kant, ik kan er ook volledig naast zitten.

Trouwens, @ Mascha, je hebt nu wel allemaal theorieën over mensen. Heb je die allemaal overgenomen van anderen [ik zag iets van mezelf voorbijkomen], of heb je een deel ook zelf bedacht? Want dan snap ik niet waarom je ze niet hebt gepost.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:31:
Trouwens, @ Bodine: het kan ook zijn dat Sarita toen op Josette stemde, juist zodat men dat later terug zou halen en denken dat ze niet bij elkaar horen. Het was toch veilig, want Rosalie zou eruit geknikkerd worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:32:
Op elkaar stemmen is nogal dom, niet? Er worden momenteel drie mensen verdacht: Josette, Sarita en Mars. Er zijn nog maar twee badsiders. Vrij spel, neh? Op elkaar stemmen is niet handig. We zitten tegen het einde van het spel aan, een badsider minder betekent nog maar één... dat is te weinig.
We hebben trouwens ook Laura nog, niet?
Misschien is Mars wel zo neerslachtig omdat ze er geen zin meer in heeft. We hebben nogal een sterke goodside [al zeg ik het zelf^^ *voelt zich heel eventjes proud mama*] en als zij badside is met iemand die er niets van bakt, snap ik best dat ze er niet heel veel zin meer in heeft.

EDIT @ Emma; denk je echt dat zij zo in het spel zit dat ze op dat moment dat inzicht gehad kan hebben?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 maart 2011 - 19:32:
Trouwens, @ Mascha, je hebt nu wel allemaal theorieën over mensen. Heb je die allemaal overgenomen van anderen [ik zag iets van mezelf voorbijkomen], of heb je een deel ook zelf bedacht? Want dan snap ik niet waarom je ze niet hebt gepost.

Ik heb ze eigenlijk allemaal van andere overgenomen. Geloof ik. Zoals ik al zei: ik ben slecht in theorieën vinden die naar de badside linken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:45:
EDIT @ Emma; denk je echt dat zij zo in het spel zit dat ze op dat moment dat inzicht gehad kan hebben?
Josette draait al een tijdje mee. Die kan best tegen Sarita gezegd hebben dat ze op haar moest stemmen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:45:
Ik zie het persoonlijk nog niet zo gebeuren.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:49:
Op elkaar stemmen is niet handig. We zitten tegen het einde van het spel aan, een badsider minder betekent nog maar één... dat is te weinig.

Of: Je spreekt Mascha of Sarita hierdoor dus vrij, want dan zouden zij nooit samen badside kunnen zijn, als Mascha op Sarita stemt.
Of: Ze proberen zo de badside te redden. Maar dan moet die enkele badsider nog twee lynches overleven. [en stel dat is zo, dan denk ik dat Mascha de Opperbadsider is, en Sarita Miley. Maar de kans dat dit waar is is niet zo groot helaas]
Of: We zitten er volledig naast en ze zijn beiden goodside, maar dan weet ik écht niet meer waar we heen moeten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:51:
Josette en Laura...
Of jij, als we toch volkomen paranoia gaan doen. Waarom heeft Angela niet gewoon op jou gestemd om het later te kunnen verbergen?
Nee, ik heb het idee dat we keihard aan 't verliezen zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:56:
@ Bodine: wat sla je plotseling om! Daarnet was je nog een proud mama!
Maar over dat Angela op mij stemde telkens; ik weet niet waarom ze dat deed, I seriously have no clue. Misschien was het echt twee keer random, misschien wilde ze me er gewoon graag uit hebben.
Maar daarnaast; is het je niet opgevallen dat ik al sinds halverwege het vorige topic om de zoveel tijd zeg dat ik weet wat Kayleys rol is? Ze had een hint achtergelaten [volgens mij kan je op blz 6 of zo vinden dat ik heb hem gevonden, ik zoek zometeen nog wel de precieze pagina op, als je dat nodig vind]. Toen had ze nog niemand gekilld. Als ik badsider was geweest, had ik niets gezegd over die hint en haar linea recta gelunchd.
Bovendien, ik had de Jager nooit gekilld. Ik was de eerste die zei dat het ongelooflijk onverstandig was van de badside. Ik zou daar zelf echt een stuk beter over nagedacht hebben.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 19:57:
I know, het was niet echt serieus bedoeld, sorry.
Nee, maar, Mars brengt me gewoon super in de verwarring en ik weet niet meer wat we moeten. MAAR ik blijf erbij dat ik trots ben op wat we aan theorieën en zo bereikt hebben, ook al kloppen ze misschien niet. Of we nou winnen of verliezen, ik ben trots op ons. <3

Anyways; over enkele minuutjes weten we iets meer.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 19:59:
Ik wist niet of je het serieus bedoelde x)
Ik dacht, ik geef maar een paar argumenten, dan is het sowieso goed. Anders gaan jullie me misschien echt als badsider zien, omdat ik dan aanvallen zou ontwijken.
Maar inderdaad, ik wacht in spanning af op de lynch!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20