Hoofdcategorieën
Home » Forum » Forum Spelletjes » Dark Age - Praattopic
Dark Age - Praattopic
xEmma zei op 12 nov 2013 - 21:44:
Ik wil altijd meespelen, maar weet niet helemaal of het praktisch gaat zijn. As said, het hangt van Het Lief af. Als ik daar ga zijn tijdens het spel, verpest ik het alleen maar als ik meedoe.
Ik heb overigens geprobeerd het enigszins aan hem uit te leggen en hij snapte het niet echt en kon ook niet zo goed begrijpen wat ik er zo leuk aan vind haha.
Ik wil altijd meespelen, maar weet niet helemaal of het praktisch gaat zijn. As said, het hangt van Het Lief af. Als ik daar ga zijn tijdens het spel, verpest ik het alleen maar als ik meedoe.
Ik heb overigens geprobeerd het enigszins aan hem uit te leggen en hij snapte het niet echt en kon ook niet zo goed begrijpen wat ik er zo leuk aan vind haha.
realMe zei op 13 nov 2013 - 8:01:
Mijne is ook goed gekeurd, nou Kirsten nog. Zij wilde iets met sinterklaas doen. Lijkt me logisch om dat eerst te doen, gezien sinterklaas volgende week begint?
Mijne is ook goed gekeurd, nou Kirsten nog. Zij wilde iets met sinterklaas doen. Lijkt me logisch om dat eerst te doen, gezien sinterklaas volgende week begint?
Pline zei op 13 nov 2013 - 14:45:
3 nieuwe spelletjes zou echt super zijn, kan niet wachten!!
3 nieuwe spelletjes zou echt super zijn, kan niet wachten!!
xEmma zei op 13 nov 2013 - 16:14:
Ik ga naar Het Lief toe, dus schuif wel achteraan aan voor het rijtje voor hosten.
Ik ga naar Het Lief toe, dus schuif wel achteraan aan voor het rijtje voor hosten.
realMe zei op 13 nov 2013 - 17:08:
als jij tijd hebt om te hosten na kristen, mag jij eerst hoor Emma. Jij bent voor mij eigenlijk, dus dat vind ik wel zo eerlijk
als jij tijd hebt om te hosten na kristen, mag jij eerst hoor Emma. Jij bent voor mij eigenlijk, dus dat vind ik wel zo eerlijk
xEmma zei op 13 nov 2013 - 17:12:
Het maakt mij niet zoveel uit of ik eerst ben of niet: wil alleen niet in de Kerstvakantie.
Het maakt mij niet zoveel uit of ik eerst ben of niet: wil alleen niet in de Kerstvakantie.
realMe zei op 13 nov 2013 - 17:40:
ok, we zien wel dan. Eerst Kirsten, gezien Sinterklaas
ok, we zien wel dan. Eerst Kirsten, gezien Sinterklaas
MyReflection zei op 14 nov 2013 - 9:24:
Oké dus ik ben nu aan de beurt. Ik zal vanavond alles even opstarten.
edit: ik heb het opgestart.
Oké dus ik ben nu aan de beurt. Ik zal vanavond alles even opstarten.
edit: ik heb het opgestart.
Pline zei op 25 nov 2013 - 22:34:
Ik heb besloten dat ik dit potje eens wat actiever wil worden en zoeken naar verbanden... kan wel niet beloven dat het me gaat lukken met bergen schoolwerk die ik wel nog steeds voorrang moet geven but I can try
Ik heb besloten dat ik dit potje eens wat actiever wil worden en zoeken naar verbanden... kan wel niet beloven dat het me gaat lukken met bergen schoolwerk die ik wel nog steeds voorrang moet geven but I can try
xEmma zei op 25 nov 2013 - 22:39:
Leuk! Zeker aangezien al vrij veel mensen hebben aangegeven dat ze niet heel actief kunnen zijn, naar mijn gevoel.
Leuk! Zeker aangezien al vrij veel mensen hebben aangegeven dat ze niet heel actief kunnen zijn, naar mijn gevoel.
Pline zei op 25 nov 2013 - 23:03:
Ja inderdaad en het is echt een welkome afwisseling tussen het studeren en taken maken door
Ja inderdaad en het is echt een welkome afwisseling tussen het studeren en taken maken door
Bodine zei op 25 nov 2013 - 23:05:
Lads, niet om het één of ander, maar kunnen jullie dit niet beter gewoon in het speeltopic zetten?
Lads, niet om het één of ander, maar kunnen jullie dit niet beter gewoon in het speeltopic zetten?
Beste DA-spelers en -fans
Ikzelf als superenthousiaste Dark Age'er snap het zelf maar al te goed dat het soms moeilijk is om het niet over Dark Age te hebben, maar daarvoor moeten we de anderen niet storen. Het offtopic volpraten over Dark Age kan echt storend zijn.
Daarom hebben Elise en ik besloten dit topic te openen. De mensen die niets van Dark Age willen weten, hoeven dus onze uitspattingen niet te zien.
Er zijn wel enkele regels aan verbonden:
- Je hebt het onder geen enkele omstandigheid over het potje dat aan het lopen is. Je verklapt geen rollen, geeft geen hints, niets. Ook niet als je dood bent.
- Je beledigt geen andere mensen. Je hebt sterke spelers en je hebt mensen die het nog niet helemaal onder de knie hebben, we moeten elkaar daar niet op afbreken. We vinden het spel leuk, en daar draait het om.
- En please, ga het hier nu niet hebben over dingen die niet met Dark Age te maken hebben, dit is niet het offtopic.
So, let the Dark Age talk begin!