Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 maart 2011 - 10:49:
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯

Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.

Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)
1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui

Vrijdag 20.00 eerste lynch

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:08:
precies! ik denk dat er een soort grens is tussen actief en inactief. en ervaren en on ervaren. de ervaren badsiders zijn altijd heel erg actief ma dan dat het haast niet opvalt dat ze badside zijn en de onervaren badsiders zeggen vaak totaal niks of zeggen af en toe iets dat ze dan onschuldig lijken.
of o.o is dit niet? goed.

Jawel. Dat bedoel ik. Maar stel iemand is een ervaren speler maar die reageert bijna nooit. Die reageert dan nu ook niet. Dat lijkt mij dan.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:08:
dat ligt denk ik ook aan de bericht het bericht wat bepaald iemand stuurd?
als je in een keer begint Bijv: ja badsiders praten veel ik noem maar iets dan
merkje volgens mij dat mensen in een keer gaan minderen

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:08:
Wat Suki zei is dus wat ik probeerde te vertellen:
Ervaren spelers zijn actief, onervaren spelers zijn inactief.
Dus, wat Sarita eerder zei over een ervaren speler die altijd inactief is en ineens actief wordt; die speler zou je dan geen ervaren speler noemen. Eerder een onervaren speler die ineens ervaren wordt.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:10:
dat ligt denk ik ook aan de bericht het bericht wat bepaald iemand stuurd?
als je in een keer begint Bijv: ja badsiders praten veel ik noem maar iets dan
merkje volgens mij dat mensen in een keer gaan minderen
Niet perse. Badsiders die ervaren zijn blijven net zoveel posten en bedenken gewoon een sterke theorie die de theorie van de ander in de grond boort.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:13:
Ofja Onervaren eerder dan omdat ze bang raken zou kunnen dan?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:14:
@Elise
Ja dat is opzich wel waar. -denkt diep na- Damn nu weet ik niks meer te plaatsen omdat ik nu wel gelijk moet geven. -tikt zachtjes-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:15:
@Suki; ja, de onervaren spelers zouden minder gaan posten, maar die posten waarschijnlijk sowieso al nauwelijks wat, dus no way dat je daar iets van merkt.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:15:
Ofja Onervaren eerder dan omdat ze bang raken zou kunnen dan?

Dat denk ik dan wel.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:16:
@Elise
of ze posten best veel want dan denken ze: Dan val ik misschien nog minder op en lijk ik ervaren ofzoiets.
Maar ze geven dan wel iedereen gelijk'.
En dan woesh reageren ze opeens niet meer

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:21:
@Sarita; hmm... het zou kunnen, maar ik denk van niet. Als je onervaren bent en een badsider, is het best eng, vooral de eerste keer. Ik zou dus niet zeggen dat ze ineens veel posten, behalve de berichten waarin ze iedereen gelijk geven. Dat kan wel.
En ze zouden dan wel héél erg onervaren zijn, willen ze dan ineens niet meer reageren.

Kijk, van jou kan ik nu bijv. niets zeggen. Je bent niet echt verdacht, maar ik sluit de kans niet uit dat je een badsider bent, je bent niet heel erg onervaren, je bent al eens eerder badsider geweest en weet nu een klein beetje hoe het gaat.
(Niet dat ik je ineens verdacht wil maken, ik wil gewoon laten zien dat de onervaren badsiders meestal degenen zijn die voor de eerste keer badsider zijn en het potje een klein beetje meevolgen.)

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:23:
maar heb ik ook bij jou Elise. je doet niet echt verdacht maar. je kan wel badside zijn want jij bent ook best goed in dit spel o.o dus ik zou het echt niet meer weten.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 maart 2011 - 10:26:
You see my point? Iedereen kan badsider zijn!

Hehe, ik herinner me de eerste keer nog dat ik badside was. Ik was één van de weinige actievelingen van het potje, we hebben alle goodsiders eruit geknikkerd. x'D Flawless victory... *hallelujah*

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:28:
hmm Angela moet wel door strepen wie weg is anders weet ik het niet...

ikwas 1 keer badside geweest maar ik had geen tijd >__< dus toen weet ik niet wat toen XD

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 20 maart 2011 - 10:29:
Stiekem heel stiekem hou ik een lijstje bij op mijn computer van iedereen. Als ik wist wie wie was dan was het een stuk makkelijker. Maar veel verder ben ik nog niet.

@Elise Iedereen kan badside gaan, niemand kan je daar ongelijk in geven. I think...

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 maart 2011 - 10:30:
je mag hints achterlaten ;o I'm gonna try that shizzle ^^

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20