Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic # 14
Gooi-het-eruit-topic # 14
Bodine zei op 28 maart 2011 - 22:40:
Daan schrijft beter dan ik. Geen discussie mogelijk.
xEmma zei op 28 maart 2011 - 23:05:
Ik heb vandaag alle nummers die ik van Sick Puppies heb gedownload geluisterd. [zijn er.. 40 ofzo?]
En nu voel ik me bliiiij<3
Ik heb vandaag alle nummers die ik van Sick Puppies heb gedownload geluisterd. [zijn er.. 40 ofzo?]
En nu voel ik me bliiiij<3
xDevilBitch zei op 28 maart 2011 - 23:20:
Liar!
Liar!
xEmma zei op 29 maart 2011 - 0:18:
Pff. Wiskunde is vervelend. Doe de diagnostische toets, bak er echt helemaal niets van, omdat ze de hele tijd met voor mij nieuwe dingen aan komen zetten --'
Pff. Wiskunde is vervelend. Doe de diagnostische toets, bak er echt helemaal niets van, omdat ze de hele tijd met voor mij nieuwe dingen aan komen zetten --'
Monster23 zei op 29 maart 2011 - 14:38:
Loool, ik was op de skatebaan, kwam Salto de skatekat, en Yesin, een vriend van me, aait de kat en hij zegt: 'Ah, wat een lief poesje!' En in een keer haalt die kat echt heel hard uit, ik helemaal ddo x]
En ik heb daarnet een eierpannekoekje met caramelappel, kaneel en gember gemaakt! Nom nom nom!
Loool, ik was op de skatebaan, kwam Salto de skatekat, en Yesin, een vriend van me, aait de kat en hij zegt: 'Ah, wat een lief poesje!' En in een keer haalt die kat echt heel hard uit, ik helemaal ddo x]
En ik heb daarnet een eierpannekoekje met caramelappel, kaneel en gember gemaakt! Nom nom nom!
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 15:48:
Wel lekker chill en zo, rustige schoolweken en lesuitval en shit, maar ook saai, hoor. ._.
Wel lekker chill en zo, rustige schoolweken en lesuitval en shit, maar ook saai, hoor. ._.
xjeszell zei op 29 maart 2011 - 15:53:
Ik zeg niet dat ik 't druk wil hebben, hoor. (:
We doen alleen geen ene flikker op school, wat wel irritant is ;'
Ik zeg niet dat ik 't druk wil hebben, hoor. (:
We doen alleen geen ene flikker op school, wat wel irritant is ;'

xjeszell zei op 29 maart 2011 - 15:54:
Ik mag niet ineens van school switchen (;.
Van school wel, denk ik, van ouders niet.
Ik mag niet ineens van school switchen (;.
Van school wel, denk ik, van ouders niet.
xEmma zei op 29 maart 2011 - 16:05:
@ Jess: anders kan je het rolverdeling forum van Q stalken. Doe ik altijd als ik me verveel (:
@ Jess: anders kan je het rolverdeling forum van Q stalken. Doe ik altijd als ik me verveel (:
<3