Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 161
Offtopic 161
Bodine zei op 2 april 2011 - 20:57:
Kan, maar alleen als het jou niet gaat om het helemaal wasted worden en bij Mitch slapen.
Kan, maar alleen als het jou niet gaat om het helemaal wasted worden en bij Mitch slapen.
Kayley zei op 2 april 2011 - 20:57:
Nou, het ging niet om het wasted worden. Het ging om het Mitch zien en bij Mitch slapen. Maar ik ga dit jaar sowieso nog een keer bij hem slapen, en ook een keer met hem bij iemand anders, als het goed is, dus, ja.
Nou, het ging niet om het wasted worden. Het ging om het Mitch zien en bij Mitch slapen. Maar ik ga dit jaar sowieso nog een keer bij hem slapen, en ook een keer met hem bij iemand anders, als het goed is, dus, ja.
Kayley zei op 2 april 2011 - 21:17:
Mitch is een dude die ik ken, en waar ik al... paar maandjes ofzo? op verliefd ben.
En, uh, ja.
Mitch is een dude die ik ken, en waar ik al... paar maandjes ofzo? op verliefd ben.
En, uh, ja.
xSoParanoid zei op 2 april 2011 - 22:16:
bij mitch slapen he ^^ Jaaa, *slapen* X'D ik zou idd Gala doen ^^ en volgend jaar dat andere. oehh 28 april heb ik mijn gala en ik en shannen gaan maybe heel maybe in een Ferrari naar Gala ik heb er zo zin in. of ja alleen de intro dan.
bij mitch slapen he ^^ Jaaa, *slapen* X'D ik zou idd Gala doen ^^ en volgend jaar dat andere. oehh 28 april heb ik mijn gala en ik en shannen gaan maybe heel maybe in een Ferrari naar Gala ik heb er zo zin in. of ja alleen de intro dan.
Monster23 zei op 2 april 2011 - 22:17:
Meheheheeee! :3
Meheheheeee! :3
LxKaulitz zei op 2 april 2011 - 22:58:
Dat je dan nog moet kiezen.. Ik bedoel, ik weet niet hoe het allemaal zit, maar vaak kiezen mensen dan om bij die persoon te zijn, ^^
Maar eh, ja succes met je keuze. Ik weet niet wat ik zou doen.
En, uh, ja.
Dat je dan nog moet kiezen.. Ik bedoel, ik weet niet hoe het allemaal zit, maar vaak kiezen mensen dan om bij die persoon te zijn, ^^
Maar eh, ja succes met je keuze. Ik weet niet wat ik zou doen.
xEmma zei op 3 april 2011 - 9:59:
*leest dit nu pas*
Ja, nou, mijn 'r' is gewoon níet charmant.
Zo vreselijk Leids, echt niet goed meer.
Ohja. En ik moest lachen om Emma en haar 'r', toen ze erover aan het praten was x'
*leest dit nu pas*
Ja, nou, mijn 'r' is gewoon níet charmant.
Zo vreselijk Leids, echt niet goed meer.
Gelukkige verjaardag Georg<3