Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post your face #14
Post your face #14
jorinloveth zei op 9 mei 2011 - 20:51:
haha, daar had ik het nu ook wel niet over xd
ma tis wel anderhalf uur rechtstaan, harde muziek enzo, ik wil niet dat ge daar neergaat ;o
maa, we zien woensdag wel eh, dan stuurt ge me maar als ge u goed voelt of ni, anders sleur ik Sandro wel mee^^
haha, daar had ik het nu ook wel niet over xd
ma tis wel anderhalf uur rechtstaan, harde muziek enzo, ik wil niet dat ge daar neergaat ;o
maa, we zien woensdag wel eh, dan stuurt ge me maar als ge u goed voelt of ni, anders sleur ik Sandro wel mee^^
KaulitzFreak zei op 9 mei 2011 - 20:54:
muziek: oordopjes
rechtstaan: wel, zitten is een optie ^^ heb de gewoonte toch altijd te gaan zitten in het midden van een concert
en voor de rest, pijnstillers ^^
anyway, we gaan offtopic...
muziek: oordopjes
rechtstaan: wel, zitten is een optie ^^ heb de gewoonte toch altijd te gaan zitten in het midden van een concert
en voor de rest, pijnstillers ^^
anyway, we gaan offtopic...
MoonRocker zei op 9 mei 2011 - 21:01:
Volgens mij is 't ook niet zo'n grote zaal, dus waarschijnlijk is er dan achterin zo'n bargeval en bargevallen hebben vaak barkrukken. Plus, vanuit daar zal je 't in een kleine zaal ook wel prima zien ^^
[ik knuffel je dan trouwens wel voorzichtig.]
Maar omg. Anke, dat moet wel echt flink pijndoen. Ik hoop dat je je snel beter voelt *aai* <3
Volgens mij is 't ook niet zo'n grote zaal, dus waarschijnlijk is er dan achterin zo'n bargeval en bargevallen hebben vaak barkrukken. Plus, vanuit daar zal je 't in een kleine zaal ook wel prima zien ^^
[ik knuffel je dan trouwens wel voorzichtig.]
Maar omg. Anke, dat moet wel echt flink pijndoen. Ik hoop dat je je snel beter voelt *aai* <3
Mine zei op 11 mei 2011 - 15:21:
let op de beer dat het meisje rechts onderin vast heeft. Datis was mijn onze mascotte
let op de beer dat het meisje rechts onderin vast heeft. Dat
ZeroGravity zei op 13 mei 2011 - 16:43:
Haha, nietes, Julia, je hoofd is cool en dat van Jorinde ook. En jullie shirts zijn AWESOME.
Haha, nietes, Julia, je hoofd is cool en dat van Jorinde ook. En jullie shirts zijn AWESOME.
jorinloveth zei op 13 mei 2011 - 23:46:
Julia, ik sta er zelf ook niet echt mooi op hoor XD
Panic! <3.<3
Ik, Hubrecht van Destine en Ruth
Ruth, Laurens van Destine en ik
Julia, ik sta er zelf ook niet echt mooi op hoor XD
Panic! <3.<3
Ik, Hubrecht van Destine en Ruth
Ruth, Laurens van Destine en ik
Hung upon your wall for the world to see
Pictures of you, pictures of me
Remind us all of what we used to be