Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #22
Gooi-het-eruit-topic #22
MrCreatech zei op 21 juli 2011 - 13:56:
I just got 2 letters in the mail.. you both made my day
I just got 2 letters in the mail.. you both made my day
neversay zei op 21 juli 2011 - 16:19:
Fijn. Maatschappelijk werk wil nog een keer een afspraak maken. Hoezo zou maatschappelijk werk mij kunnen helpen met dat ik continu moe ben? Maar ik heb er blijkbaar niets over te zeggen. x.x
Fijn. Maatschappelijk werk wil nog een keer een afspraak maken. Hoezo zou maatschappelijk werk mij kunnen helpen met dat ik continu moe ben? Maar ik heb er blijkbaar niets over te zeggen. x.x
CosmicPurple zei op 21 juli 2011 - 16:21:
Gsm speelt verstoppertje en ik staak mijn zoektocht >.< If he needs me, he knows where to find me. I'M OUT!
Gsm speelt verstoppertje en ik staak mijn zoektocht >.< If he needs me, he knows where to find me. I'M OUT!
xjeszell zei op 21 juli 2011 - 17:16:
Iemand! Wat is een leuke film om met een jongen te kijken?[a]
ZeroGravity zei op 21 juli 2011 - 17:33:
Ze zeggen. Dat als je Mozart laat luisteren aan baby´s, baby´s slimmer worden.
It obviously didn't work on me. x)
Ze zeggen. Dat als je Mozart laat luisteren aan baby´s, baby´s slimmer worden.
It obviously didn't work on me. x)
MrCreatech zei op 21 juli 2011 - 17:36:
Check je broekzak.
Check je broekzak.
ZeroGravity zei op 21 juli 2011 - 17:37:
Bij zit hij dan ook altijd in mijn broekzak. In een broek die in de wasmand zit. ><
(...)
Check je broekzak.
Bij zit hij dan ook altijd in mijn broekzak. In een broek die in de wasmand zit. ><
xEmma zei op 21 juli 2011 - 17:42:
Gsm speelt verstoppertje en ik staak mijn zoektocht >.< If he needs me, he knows where to find me. I'M OUT!Staat 'ie op stil? Anders wil ik hem wel even voor je bellen, misschien dat je hem dan wel vindt.
xEmma zei op 21 juli 2011 - 17:44:
Want Pirates is awesome. Ik vind dat die film altijd bij elke gelegenheid kan. Nouja. Ongeveer dan.
Iemand! Wat is een leuke film om met een jongen te kijken?[a]Pirates
Want Pirates is awesome. Ik vind dat die film altijd bij elke gelegenheid kan. Nouja. Ongeveer dan.
MrCreatech zei op 21 juli 2011 - 17:55:
Als die kerel jou ook leuk vind wil die elke film kijken die jij ook kijk. (:
Als die kerel jou ook leuk vind wil die elke film kijken die jij ook kijk. (:
CosmicPurple zei op 21 juli 2011 - 17:59:
Gsm gevonden, lag in de badkamer tussen al mijn andere rommel. Camouflagebrol, daarom zag ik 'm dus niet de vorige elvendertig keer dat ik ging zoeken. Lil' bitch. He's mine now.
Enen. Kijk een slechte horrorfilm. Een combinatie van kapotlachen en tegen elkaar aan kruipen ^^
Gsm gevonden, lag in de badkamer tussen al mijn andere rommel. Camouflagebrol, daarom zag ik 'm dus niet de vorige elvendertig keer dat ik ging zoeken. Lil' bitch. He's mine now.
Enen. Kijk een slechte horrorfilm. Een combinatie van kapotlachen en tegen elkaar aan kruipen ^^
*rawr*