Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #25
Gooi-het-eruit-topic #25
xjeszell zei op 28 sep 2011 - 21:01:
Ja. Van -google't- Ergens in 1800 tot 1955 :'
Maar 't waren een paar lijnen ofzo. Maar. Stom.
En we hebben hier ook geen trams. We hadden trams, en een paar maanden terug hingen er posters dat ze de tram terugwillen (;
Ja. Van -google't- Ergens in 1800 tot 1955 :'
Maar 't waren een paar lijnen ofzo. Maar. Stom.
En we hebben hier ook geen trams. We hadden trams, en een paar maanden terug hingen er posters dat ze de tram terugwillen (;
NaNaa zei op 28 sep 2011 - 21:03:
Wow, uh. I don't know what word I'm looking for yet. :']
&Ik denk wel dat jullie trams krijgen.ooit
Wow, uh. I don't know what word I'm looking for yet. :']
&Ik denk wel dat jullie trams krijgen.
xDevilBitch zei op 28 sep 2011 - 21:05:
Groningen krijgt heel misschien ooit in een verre vreemde toekomst trams. Tenminste, dat plan hadden ze in de rijke tijd. En guys, misschien moeten we naar het offtopic?
Groningen krijgt heel misschien ooit in een verre vreemde toekomst trams. Tenminste, dat plan hadden ze in de rijke tijd. En guys, misschien moeten we naar het offtopic?
Bodine zei op 28 sep 2011 - 21:09:
Dude, we moeten miljarden gaan bezuinigen, denk je dat ze trams aan gaan leggen? Als ons geld gaat naar Griekenland, er blijft niets over. *drama*
@Tesja; hell yeah we do. <3
@Jess; 18800 is nog best ver weg.
@Daan; eh. Ja.
Dude, we moeten miljarden gaan bezuinigen, denk je dat ze trams aan gaan leggen? Als ons geld gaat naar Griekenland, er blijft niets over. *drama*
@Tesja; hell yeah we do. <3
@Jess; 18800 is nog best ver weg.
@Daan; eh. Ja.
NaNaa zei op 28 sep 2011 - 21:46:
OMFG. WHY ARE YOU DOING THIS DRACO. -Ishouldnotwriteendings.thisisnotgoodforme.-
neversay zei op 30 sep 2011 - 0:28:
Ik kan de hele week al niet goed slapen omdat mn ouders ruzie maken. x.x
Ik kan de hele week al niet goed slapen omdat mn ouders ruzie maken. x.x
Mine zei op 30 sep 2011 - 7:47:
Ik hoef van mijn moeder niet naar school. Mijn zus ging namelijk naar een scholenbeurs en ik mag mee omdat ik ook nog voor een school moet kijken enzo.
Ik hoef van mijn moeder niet naar school. Mijn zus ging namelijk naar een scholenbeurs en ik mag mee omdat ik ook nog voor een school moet kijken enzo.
xjeszell zei op 30 sep 2011 - 8:04:
Nee super, komt Hot Chelle Rae naar Amsterdam, is het op woensdag en de week voor mijn eerste SE-week...
Nee super, komt Hot Chelle Rae naar Amsterdam, is het op woensdag en de week voor mijn eerste SE-week...
xEmma zei op 30 sep 2011 - 14:35:
Ik kan even niet op een bandnaam komen. Weet iemand een band wiens naam begint met de S en eindigt op ophonic?
Edit; grapje, ik weet het alweer x)
Ik kan even niet op een bandnaam komen. Weet iemand een band wiens naam begint met de S en eindigt op ophonic?
Edit; grapje, ik weet het alweer x)
<3