Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo 2011
NaNoWriMo 2011
ZeroGravity zei op 2 nov 2011 - 17:58:
Ik denk dat ik genoeg heb geleerd voor vandaag, dus ik kan schrijven. <33Ik heb hier serieus zoveel plezier in, nu al. :'
Maar waarschijnlijk moet ik wel zo eten... dus ik weet niet hoever ik kom vandaag.
Ik denk dat ik genoeg heb geleerd voor vandaag, dus ik kan schrijven. <33
Maar waarschijnlijk moet ik wel zo eten... dus ik weet niet hoever ik kom vandaag.
ZeroGravity zei op 2 nov 2011 - 18:31:
Na het eten kom ik ook bij een heel leuk stuk.Leuke stukken zijn motiverend.
En. mijn statistieken zeggen dat ik op 15 november klaar ben als ik zo doorgawaat zeeeer waarschijnlijk niet gebeurt. Dat is ook motiverend. x)
Na het eten kom ik ook bij een heel leuk stuk.
En. mijn statistieken zeggen dat ik op 15 november klaar ben als ik zo doorga
neversay zei op 2 nov 2011 - 19:29:
Ik heb mijn eerste hoofdstuk afgerond en die telt 1455 woorden. Ik merk dat ik nu veel makkelijker schrijf dus misschien haal ik mijn achterstand nog wel in.
Ik heb mijn eerste hoofdstuk afgerond en die telt 1455 woorden. Ik merk dat ik nu veel makkelijker schrijf dus misschien haal ik mijn achterstand nog wel in.
VampireFangs zei op 2 nov 2011 - 19:57:
Gosh, ik ben trots op jullie! Jullie zijn snel 8D
En ik ga vandaag ook weer beginnen (: Ik hoop de 2k te halen (eigenlijk de 3k, maar ik word liever niet teleurgesteld, dus ga ik mezelf even lager inschatten).
Gosh, ik ben trots op jullie! Jullie zijn snel 8D
En ik ga vandaag ook weer beginnen (: Ik hoop de 2k te halen (eigenlijk de 3k, maar ik word liever niet teleurgesteld, dus ga ik mezelf even lager inschatten).
neversay zei op 2 nov 2011 - 20:03:
Ik hoop vandaag de 4k te halen. Maar dat zie ik niet echt gebeuren. Mijn streven ligt op 3k.
Ik hoop vandaag de 4k te halen. Maar dat zie ik niet echt gebeuren. Mijn streven ligt op 3k.
Omdat er toch weer een paar mensen meedoen met NaNoWriMo is hij er weer: een nieuw NaNoWriMo-topic.
Wat is NaNoWriMo?
NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Mensen van over de hele wereld proberen in november een verhaal van minstens 50.000 woorden te schrijven.
WriMo's
Daniëlle/xDevilBitch (Daantje)
Elise/Eliros (Eliros)
Julia/MoonRocker (Julianus)
Meike/ZeroGravity (xBlubber)
Laura/JustDream (GreyWolfMoon)
Jana/Alcatraz (JanaAusten)
Mascha/neversay (NeverSay)
Makbule/VampireFangs (VampireFangs)
Emma/xEmma (xEmma)
Tosca/NoaFlowne (Novaflowne)
Jorinde/jorinloveth (YouDon'tAre)
(Dit topic is niet alleen voor deelnemers maar ook voor mentale steun. ^^)