Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wat wil jij nu het liefst?
Wat wil jij nu het liefst?
Bodine zei op 4 maart 2012 - 19:10:
Ik wil dat Niall en Gusti elkaar ontmoeten en dat daar foto's van komen. Zou leuker zijn als dat kon met de Gus van vijf jaar geleden, but it'd still be awesome. ^^
Ik wil dat Niall en Gusti elkaar ontmoeten en dat daar foto's van komen. Zou leuker zijn als dat kon met de Gus van vijf jaar geleden, but it'd still be awesome. ^^
Vespertine zei op 5 maart 2012 - 17:48:
Supersnel supergoed schrijven.
Boek twee keer gelezen hebben.
De discipline om te sporten. (Ga ik vanavond lopen? Gaat het lukken? Ja? Zoals de vorige dertig avonden zeker.)
Supersnel supergoed schrijven.
Boek twee keer gelezen hebben.
De discipline om te sporten. (Ga ik vanavond lopen? Gaat het lukken? Ja? Zoals de vorige dertig avonden zeker.)
Celestial zei op 21 maart 2012 - 11:29:
Dat iedereen gelooft dat ik veranderd ben [a]
Dat iedereen gelooft dat ik veranderd ben [a]
xEmma zei op 24 maart 2012 - 9:10:
Ik wil dat Mike Rosenberg en Ed Sheeran zich spontaan realiseren dat ze zich ongelooflijk tot elkaar aangetrokken voelen en een stelletje worden want ZE ZIJN ZO SCHATTIG SAMEN *-*
Ik wil dat Mike Rosenberg en Ed Sheeran zich spontaan realiseren dat ze zich ongelooflijk tot elkaar aangetrokken voelen en een stelletje worden want ZE ZIJN ZO SCHATTIG SAMEN *-*
xEmma zei op 24 maart 2012 - 10:23:
Ik wil dat ik deze bèta-aanvraag niet geaccepteerd had. Wauw, sommige mensen zijn echt incapabel wat betreft spelling.
Ik wil dat ik deze bèta-aanvraag niet geaccepteerd had. Wauw, sommige mensen zijn echt incapabel wat betreft spelling.
Van een knuffel tot de nieuwe cd van Arctic Monkeys, of gewoon een lekker stuk chocolade.
I'll go first.
Ik wil... een lomography camera, en nu al vakantie hebben.