Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Trouwmeeting
Trouwmeeting
KolaLollie zei op 9 maart 2012 - 23:47:
Oh,mijnnummerisooknieuw. Duseh. Nouja. Eenpaarvanjulliehebbenhetwel,denkik. Enzoniet,pbmeenjekrijgthet. ^^
Oh,mijnnummerisooknieuw. Duseh. Nouja. Eenpaarvanjulliehebbenhetwel,denkik. Enzoniet,pbmeenjekrijgthet. ^^
neversay zei op 10 maart 2012 - 13:21:
hoelaat was het nu'? tussen 12 en 1 of tussen 1 en 2?
hoelaat was het nu'? tussen 12 en 1 of tussen 1 en 2?
NaNaa zei op 10 maart 2012 - 14:34:
Ik zeg tussen 12 en 1 ^^
en waar in Den Haag uberhaupt? Centraal? HS?
Ik zeg tussen 12 en 1 ^^
en waar in Den Haag uberhaupt? Centraal? HS?
xEmma zei op 10 maart 2012 - 15:19:
Den Haag Centraal tussen twaalf en een dacht ik inderdaad.
Den Haag Centraal tussen twaalf en een dacht ik inderdaad.
neversay zei op 10 maart 2012 - 15:28:
En dan ehhh ehhh waar op het centraal sation? ^^
En dan ehhh ehhh waar op het centraal sation? ^^
YarahartBill zei op 10 maart 2012 - 15:33:
Bij de starbucks kunnen we wel afspreken.
En ik ga nu op zoek naar nepsnorren.
Alle fop winkels in C'cum af!
Bij de starbucks kunnen we wel afspreken.
En ik ga nu op zoek naar nepsnorren.
Alle fop winkels in C'cum af!
xEmma zei op 10 maart 2012 - 15:34:
Als iedereen post hoe laat ze aankomt, kunnen we mensen telkens van het spoor halen?
Als iedereen post hoe laat ze aankomt, kunnen we mensen telkens van het spoor halen?
YarahartBill zei op 10 maart 2012 - 18:27:
Ik kan of om 12:04 aan komen of om 12:34. Dus het is even kijken hoelaat iedereen aan komt, dan kan ik gaan kijken welke trein ik neem. C:
Ik kan of om 12:04 aan komen of om 12:34. Dus het is even kijken hoelaat iedereen aan komt, dan kan ik gaan kijken welke trein ik neem. C:
xEmma zei op 10 maart 2012 - 18:44:
Ik kan aankomen om;
12:07
12:22
12:34
12:37
12:52
Ik denk dat ik om 12:37 kom
Ik kan aankomen om;
12:07
12:22
12:34
12:37
12:52
Ik denk dat ik om 12:37 kom
Bodine zei op 10 maart 2012 - 20:34:
Is het niet het makkelijkst om gewoon tussen 12 en 1 te verzamelen bij de Star Bucks? Weten we zeker dat niemand overgeslagen wordt en we voorkomen verwarring und so. ^^
Is het niet het makkelijkst om gewoon tussen 12 en 1 te verzamelen bij de Star Bucks? Weten we zeker dat niemand overgeslagen wordt en we voorkomen verwarring und so. ^^
xDevilBitch zei op 10 maart 2012 - 20:57:
Ik kom aan om acht voor twaalf of acht voor één. Dus euhm, hoe laat ben jij er, Bo?
Ik kom aan om acht voor twaalf of acht voor één. Dus euhm, hoe laat ben jij er, Bo?
Binnenkort (of: hopelijk binnenkort) staat ons FF'ers een groot evenement te wachten: de bruiloften van Yara&Bodine en Mars&Emma. Bij deze is iedereen uitgenodigd!
Belangrijke informatie:
-
Dit wordt hopelijk onze taart.Belangrijk! De taart is veranderd: Yara gaat appeltaart bakken en Daan brownies.
- Dit nummer wordt onze (Mars&Emma) weddingsong.
- Plaats: Den Haag; we verzamelen op Den Haag Centraal
- Datum: 11 maart; we verzamelen tussen twaalf en één.
- Als er nog meer mensen willen trouwen, is dat natuurlijk mogelijk. Ringen moeten wel zelf verzorgd worden.
Komend:
- Bodine
- Emma
- Mars
- Yara
(Deze vier leken me in elk geval wel praktisch, aangezien wij toch soort van degene zijn die gaan trouwen. De rest kan hieronder laten weten dat (hij/)zij komt, ook graag vermelden welk cadeau wordt meegenomen, om te voorkomen dat we bijvoorbeeld vijf jacuzzi's krijgen.)- Thesa (best man)
- Daan (bruidsmeisje, desnoods met een of andere belachelijke jurk)
- Kol
- Nadezhda
- Billie
- Doos
- Kayley