Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #30
Gooi-het-eruit-topic #30
Eliros zei op 30 maart 2012 - 20:14:
@Tessa: yeah, you better be careful, ik zit namelijk onder de verf, en de meeste spetters zijn nog niet droog. XD *hug terug tho*grazie. <3
@Tessa: yeah, you better be careful, ik zit namelijk onder de verf, en de meeste spetters zijn nog niet droog. XD *hug terug tho*
xDevilBitch zei op 30 maart 2012 - 21:22:
Ik was gister op mijn zusjes school en Harry Potter stond naast Carry Slee.
Nu niet meer.
Ik was gister op mijn zusjes school en Harry Potter stond naast Carry Slee.
Nu niet meer.
xEmma zei op 31 maart 2012 - 8:52:
Nou, lieve mensen, ik heb gisteren (of eigenlijk vanochtend) voor het eerst gebarfd eb er is helemaal niets ergs aan. Ik voelde me niet eens beroerd.
Nou, lieve mensen, ik heb gisteren (of eigenlijk vanochtend) voor het eerst gebarfd eb er is helemaal niets ergs aan. Ik voelde me niet eens beroerd.
xEmma zei op 31 maart 2012 - 9:07:
En ik heb niet eens een kater! Ik voel me helemaal top nu.
En ik heb niet eens een kater! Ik voel me helemaal top nu.
MariTom zei op 31 maart 2012 - 15:26:
Okéee.. ik moet echt de raarste woorden voor Engels leren. Ooit iemand gehoort van 'kangaroo court'? Nee, ik ook niet.
Okéee.. ik moet echt de raarste woorden voor Engels leren. Ooit iemand gehoort van 'kangaroo court'? Nee, ik ook niet.
xEmma zei op 31 maart 2012 - 15:38:
Okay, ik neem wat ik zei toch maar een beetje deels terug. Ik voelde me helemaal top, maar in de auto zittend werd ik toch wel een beetje kotsmisselijk en hockeyen ging kut.
Okay, ik neem wat ik zei toch maar een beetje deels terug. Ik voelde me helemaal top, maar in de auto zittend werd ik toch wel een beetje kotsmisselijk en hockeyen ging kut.
Celestial zei op 31 maart 2012 - 16:40:
@Emma; Balen! Wat heb je dan alleen misselijk of nog iets? :o
@Emma; Balen! Wat heb je dan alleen misselijk of nog iets? :o
xEmma zei op 31 maart 2012 - 17:09:
Alleen misselijkheid, maar best wel erg. Eigen schuld, ik had minder moeten drinken. Of eigenlijk had ik een betere bodem moeten leggen, ik heb niet eens zoveel gedronken.
Alleen misselijkheid, maar best wel erg. Eigen schuld, ik had minder moeten drinken. Of eigenlijk had ik een betere bodem moeten leggen, ik heb niet eens zoveel gedronken.
Celestial zei op 31 maart 2012 - 17:11:
Hm echt jammer maar als je misselijk bent moet je toch juist water drinken? Of heb ik dat verkeerd begrepen???
Hm echt jammer maar als je misselijk bent moet je toch juist water drinken? Of heb ik dat verkeerd begrepen???
Gooi het er uit ^^