Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #178
Offtopic #178
xEmma zei op 3 april 2012 - 22:04:
Ik heb net lekker gegeten bij de Griek. Met mijn griekscluster. En hrt was best gezellig.
Ik heb net lekker gegeten bij de Griek. Met mijn griekscluster. En hrt was best gezellig.
CosmicPurple zei op 3 april 2012 - 22:59:
Zal ik deze post dan bewaren voor later?
...McDonald's was dus geen goed idee. *buikpijn* Maar ja, dat zeg ik elke keer. Achteraf. I should know better.
Zal ik deze post dan bewaren voor later?
Celestial zei op 4 april 2012 - 7:43:
Wat ben je gemeen @CosmicPurple....:p
Ik eet ook gewoon Mcdonalds en ook ik krijg iedere keer buikpijn.
Wat ben je gemeen @CosmicPurple....:p
Ik eet ook gewoon Mcdonalds en ook ik krijg iedere keer buikpijn.
xEmma zei op 4 april 2012 - 14:59:
Ik eet ook bij de Mac af en toe en heb nooit buikpijn
Maar ik eet ook geen vlees, misschien heeft dat er iets mee te maken.
Ik eet ook bij de Mac af en toe en heb nooit buikpijn
Maar ik eet ook geen vlees, misschien heeft dat er iets mee te maken.
Vespertine zei op 4 april 2012 - 15:08:
Ik eet ook niet veel vlees, dus ik denk niet dat het aan het vlees op zich ligt. Eerder aan de niet bijster gezonde voedingswaarde ervan, en aan het feit dat ik gewoon vettig eten niet zo goed verdraag. Gefrituurd eten is niet zo goed voor mijn maag, maar wel voor mijn geluk.
Dorien, that's an excellent idea. Mag ik jou benoemen tot mijn geweten? Liefst eentje dat me terecht wijst voordat ik domme dingen doe, in plaats van erna.
Ik eet ook niet veel vlees, dus ik denk niet dat het aan het vlees op zich ligt. Eerder aan de niet bijster gezonde voedingswaarde ervan, en aan het feit dat ik gewoon vettig eten niet zo goed verdraag. Gefrituurd eten is niet zo goed voor mijn maag, maar wel voor mijn geluk.
Dorien, that's an excellent idea. Mag ik jou benoemen tot mijn geweten? Liefst eentje dat me terecht wijst voordat ik domme dingen doe, in plaats van erna.
xEmma zei op 9 april 2012 - 14:57:
And should I fall, I'll just get up again
Weet je. Ik vond die andere cooler. Die met de nep-afro.
Weet je. Ik vond die andere cooler. Die met de nep-afro.
offtopic.