Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #184
Offtopic #184
Bodine zei op 22 aug 2012 - 23:29:
XD hahah geen idee.
Nee, ik denk ook niet dat ze hem eruit gooien. Ze zouden wel gek zijn.
XD hahah geen idee.
Nee, ik denk ook niet dat ze hem eruit gooien. Ze zouden wel gek zijn.
xEmma zei op 22 aug 2012 - 23:33:
Volgens mij is het einde van de wereld op 21 december. (:
Volgens mij is het einde van de wereld op 21 december. (:
xEmma zei op 22 aug 2012 - 23:44:
Om het te vieren of voor een mooi afscheid?
En ik krijg nog taart van Pieter. En hij geeft het toe (wat, geloof me, in zijn geval een enorme overwinning is). Maar nu reageert hij niet meer. Mwuuuuh, ik wil mijn taart!
Om het te vieren of voor een mooi afscheid?
En ik krijg nog taart van Pieter. En hij geeft het toe (wat, geloof me, in zijn geval een enorme overwinning is). Maar nu reageert hij niet meer. Mwuuuuh, ik wil mijn taart!
Bodine zei op 22 aug 2012 - 23:46:
Om een mooi afscheid te vieren? (:
En. Nee maar laten we het doen.
Om een mooi afscheid te vieren? (:
En. Nee maar laten we het doen.
Bodine zei op 22 aug 2012 - 23:50:
Het is een vrijdag though, dus ik zeg: we gaan weer met een groepje de stad in en taart eten? ^^
Carlina zei op 23 aug 2012 - 0:01:
Taart! En alcohol moet er zijn dan, bij het einde van de wereld! ^^
Want als ik dronken ben, word ik altijd giechelig - dus als het einde echt nabij is dan ga ik niet zoiets hebben van 'boehoehoehoe, I don't wanna die!' maar dan ga ik zo zijn van 'Ghihihihihihihi, het einde van de wereld, joepie!'
Het is een vrijdag though, dus ik zeg: we gaan weer met een groepje de stad in en taart eten? ^^
Taart! En alcohol moet er zijn dan, bij het einde van de wereld! ^^
Want als ik dronken ben, word ik altijd giechelig - dus als het einde echt nabij is dan ga ik niet zoiets hebben van 'boehoehoehoe, I don't wanna die!' maar dan ga ik zo zijn van 'Ghihihihihihihi, het einde van de wereld, joepie!'
xEmma zei op 23 aug 2012 - 0:02:
Haha, ik vind het best, als we het dan nog weten. (;
Edit: Alcohol. Altijd een goed idee. Of ja, bijna altijd.
Haha, ik vind het best, als we het dan nog weten. (;
Edit: Alcohol. Altijd een goed idee. Of ja, bijna altijd.
Rianne zei op 23 aug 2012 - 9:26:
Oh my, vanochtend hier wakker geworden naast iemand uit mijn mentorgroepje. En ik had te veel tequilla op. En oh my. Ik had nog nooit naast een jongen geslapen. En we hebben niet veel gedaan want we hadden geen condoom, omg. Akward dit.
Oh my, vanochtend hier wakker geworden naast iemand uit mijn mentorgroepje. En ik had te veel tequilla op. En oh my. Ik had nog nooit naast een jongen geslapen. En we hebben niet veel gedaan want we hadden geen condoom, omg. Akward dit.
xEmma zei op 23 aug 2012 - 9:32:
Mag ik stiekem grinniken? Heel stiekem? Sorry, maar het klinkt zo heerlijk typisch. _o_
Mag ik stiekem grinniken? Heel stiekem? Sorry, maar het klinkt zo heerlijk typisch. _o_
LIAAAM.
Ik heb serieus nog nooit een offtopic gemaakt.