Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #193
Offtopic #193
Bodine zei op 18 juni 2013 - 22:21:
Nou... nee, dat was ik van plan maar daar is 't niet van gekomen.
Nou... nee, dat was ik van plan maar daar is 't niet van gekomen.
xEmma zei op 18 juni 2013 - 22:22:
Oh, nou ja, het gaat om 't idee. ^^"
Ik ga slapen, trouwens. Ik moet morgen werken en zo en ik ben best een beetje moe aan het worden. 't Was leuk om weer eens een wat drukker avondje te hebben op FF.
Oh, nou ja, het gaat om 't idee. ^^"
Ik ga slapen, trouwens. Ik moet morgen werken en zo en ik ben best een beetje moe aan het worden. 't Was leuk om weer eens een wat drukker avondje te hebben op FF.
CosmicPurple zei op 18 juni 2013 - 22:35:
I will not leave my computer untill I have mastered this. Not even to pee.
I will not leave my computer untill I have mastered this. Not even to pee.
Bodine zei op 18 juni 2013 - 22:45:
Thanks captain, no zit dat de hele nacht in m'n hoofd. (:
Thanks captain, no zit dat de hele nacht in m'n hoofd. (:
MariTom zei op 19 juni 2013 - 13:51:
Emma, ik ben verslaafd aan geurkaarsjes dus kom maar op! En doe er een zak marshmallows bij, dan kunnen we ze roosteren boven het kaarsje :'D
Emma, ik ben verslaafd aan geurkaarsjes dus kom maar op! En doe er een zak marshmallows bij, dan kunnen we ze roosteren boven het kaarsje :'D
Bodine zei op 19 juni 2013 - 15:56:
Ja, Marit, dat moeten we nog doen! Laten we dat doen! Maar dan moet ik wel een platina spies regelen voor here Kaulitz.
Ja, Marit, dat moeten we nog doen! Laten we dat doen! Maar dan moet ik wel een platina spies regelen voor here Kaulitz.
Bodine zei op 19 juni 2013 - 17:41:
Doen we. Tom wil graag bruidsmeisje zijn, langs de weg.
Doen we. Tom wil graag bruidsmeisje zijn, langs de weg.
xEmma zei op 19 juni 2013 - 18:52:
Tof! Moet ik dan nog steeds zwart aan? Ja zeker he? Hebben Tom en ik matchende jurkjes?
Tof! Moet ik dan nog steeds zwart aan? Ja zeker he? Hebben Tom en ik matchende jurkjes?