Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #219
Offtopic #219
neversay zei op 3 mei 2014 - 22:30:
Ik heb al een aantal jaar een writersblock. *sigh* Heb laatst wel wat ideeën opgeschreven, maar beginnen lukt niet. :'
Ik heb al een aantal jaar een writersblock. *sigh* Heb laatst wel wat ideeën opgeschreven, maar beginnen lukt niet. :'
Chayenne zei op 3 mei 2014 - 22:30:
Gezellig ^^ Altijd leuk om iemand weer terug te zien
@Mars writersblock?
Gezellig ^^ Altijd leuk om iemand weer terug te zien
@Mars writersblock?
neversay zei op 3 mei 2014 - 22:33:
@Jennifer: Dat ik niet meer kan schrijven. Ik krijg niets meer op papier. ):
@Jennifer: Dat ik niet meer kan schrijven. Ik krijg niets meer op papier. ):
Chayenne zei op 3 mei 2014 - 22:48:
@Mars ohja haha Woow, meer dan een jaar? Dat lijkt me vreselijk
@Mars ohja haha Woow, meer dan een jaar? Dat lijkt me vreselijk
xEmma zei op 3 mei 2014 - 22:55:
Ik heb het al tijden. Het schrijven kan nog soort van enigszins, maar de ideeën komen gewoon niet. Zeg maar.
Ik heb het al tijden. Het schrijven kan nog soort van enigszins, maar de ideeën komen gewoon niet. Zeg maar.
Bella01 zei op 3 mei 2014 - 23:06:
Als je niet meer kan schrijven heet het toch een schrijvers block?
Als je niet meer kan schrijven heet het toch een schrijvers block?
Chayenne zei op 3 mei 2014 - 23:18:
@Bella Write = schrijf in het engels
Writers (schrijvers) block.
@Bella Write = schrijf in het engels
Writers (schrijvers) block.
MariTom zei op 4 mei 2014 - 14:54:
Hé, pssst, guys. Er zijn hier vast wel mensen die de This Is Us dvd hebben? Wat is er precies te zien? Is het ook een concert, of alleen maar van die tourfilmpjesdingen?
Hé, pssst, guys. Er zijn hier vast wel mensen die de This Is Us dvd hebben? Wat is er precies te zien? Is het ook een concert, of alleen maar van die tourfilmpjesdingen?
1Dzayn zei op 4 mei 2014 - 15:12:
Geweldig dit jongens, mn elektriciteit sprong eruit en nu kan ik weer lekker mn wekker opnieuw instellen en mn wifi ook. Meh
Geweldig dit jongens, mn elektriciteit sprong eruit en nu kan ik weer lekker mn wekker opnieuw instellen en mn wifi ook. Meh
xEmma zei op 4 mei 2014 - 15:13:
@ Marit: Ik gok dat je dit antwoord al verwachtte, maar nee die heb ik niet. ;P
@ Marit: Ik gok dat je dit antwoord al verwachtte, maar nee die heb ik niet. ;P
MariTom zei op 4 mei 2014 - 15:19:
Hahaha Ems, geen zorgen, ik had niet anders verwacht. C:
edit: Omg, guys, ik luister They Don't Know About Us. En elke keer dat ik dat luister, denk ik nog steeds aan Bo's verjaardag vorig jaar (?) en dat we toen gingen playbacken en hoe hilarisch dat was. :'D
Hahaha Ems, geen zorgen, ik had niet anders verwacht. C:
edit: Omg, guys, ik luister They Don't Know About Us. En elke keer dat ik dat luister, denk ik nog steeds aan Bo's verjaardag vorig jaar (?) en dat we toen gingen playbacken en hoe hilarisch dat was. :'D
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 16:17:
@Marit ik ben er heen geweest in de bios, naar This Is Us. Helaas heb ik de dvd nog niet though
Maar het is concert filmpjes en ook tour dingen, het is een mix. Maar niet zoals Up all night tour dvd
@Marit ik ben er heen geweest in de bios, naar This Is Us. Helaas heb ik de dvd nog niet though
Maar het is concert filmpjes en ook tour dingen, het is een mix. Maar niet zoals Up all night tour dvd
Chayenne zei op 4 mei 2014 - 16:36:
Sorry voor de dubbelpost. Maar ik wil even mededelen dat ik heel trots ben op mezelf omdat ik van een 4,4 een 5,8 heb gemaakt op wiskunde!
Sorry voor de dubbelpost. Maar ik wil even mededelen dat ik heel trots ben op mezelf omdat ik van een 4,4 een 5,8 heb gemaakt op wiskunde!