Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic 2
Fangirl-topic 2
xDevilBitch zei op 16 nov 2014 - 20:58:
Hoor ik wat wil/verwacht te horen, of is Harry bijzonder onsubtiel?
Hoor ik wat wil/verwacht te horen, of is Harry bijzonder onsubtiel?
YarahartBill zei op 16 nov 2014 - 21:13:
Hij is bijzonder onsubtiel.
En vooraaaaaal in dit interview.
Interviewer: Maybe a man?
Niall: I'm not gonna sleep with a man! [or something like that]
Harry: Don't knock it till you try it.
Hij is bijzonder onsubtiel.
En vooraaaaaal in dit interview.
Interviewer: Maybe a man?
Niall: I'm not gonna sleep with a man! [or something like that]
Harry: Don't knock it till you try it.
Bodine zei op 16 nov 2014 - 21:32:
Maar don't knock it till you try it was volgens mij een grapje + het zegt niets over z'n eigen seksualiteit.
@Daan; dat stuk uit het interview is al heel oud, twee jaar al denk. Was heel grappig want je zag z'n hoofd zo vertrekken van oh what did I say.
Maar don't knock it till you try it was volgens mij een grapje + het zegt niets over z'n eigen seksualiteit.
@Daan; dat stuk uit het interview is al heel oud, twee jaar al denk. Was heel grappig want je zag z'n hoofd zo vertrekken van oh what did I say.
YarahartBill zei op 16 nov 2014 - 21:53:
Als nog vind ik het erg grappig en het was dezelfde dag als het 'Not that important' interview.
Als nog vind ik het erg grappig en het was dezelfde dag als het 'Not that important' interview.
Bodine zei op 16 nov 2014 - 22:05:
Nee, want nu ging het over met wie Niall supposedly seks heeft gehad, en in dat andere interview ging het over Harry's droomvrouw. (;
Maar het is zeker een mooie opmerking. Ik heb zelf vooral zo'n beeld in m'n hoofd dat Harry 's nachts naast Niall onder de dekens kruipt en erop terugkomt.
Nee, want nu ging het over met wie Niall supposedly seks heeft gehad, en in dat andere interview ging het over Harry's droomvrouw. (;
Maar het is zeker een mooie opmerking. Ik heb zelf vooral zo'n beeld in m'n hoofd dat Harry 's nachts naast Niall onder de dekens kruipt en erop terugkomt.
YarahartBill zei op 16 nov 2014 - 22:24:
Meer Niall die bij Harry in bed kruipt en dan toch vraagt wat er zo bijzonder is aan een man. Waarop Harry het liever uitbeeld dan het verteld. *wbw*
Meer Niall die bij Harry in bed kruipt en dan toch vraagt wat er zo bijzonder is aan een man. Waarop Harry het liever uitbeeld dan het verteld. *wbw*
YarahartBill zei op 16 nov 2014 - 22:55:
Oh god. Maar ik kan dat soort dingen niet schrijven. Dat moet dan sowieso een SA worden.
Oh god. Maar ik kan dat soort dingen niet schrijven. Dat moet dan sowieso een SA worden.
De vorige was vol(gemaakt door mij :x).
Dus lucht vooral je fangirlhart!