Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #239
Offtopic #239
Chayenne zei op 29 april 2015 - 17:20:
Oooooh yes i understand
Ik snap echt niks van datumprikken.nl XP
Oooooh yes i understand
Ik snap echt niks van datumprikken.nl XP
Bodine zei op 30 april 2015 - 1:50:
Wie heeft zin om met mij zo zat te worden dat we on the spot in slaap vallen en de volgende ochtend niets meer weten?
Wie heeft zin om met mij zo zat te worden dat we on the spot in slaap vallen en de volgende ochtend niets meer weten?
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 8:19:
Ik heb nog nooit gedronken dus laten we daar maar niet mee beginnen hah
Chayenne zei op 30 april 2015 - 10:10:
1Dzayn zei op 30 april 2015 - 13:11:
joooo worden trouwens 's nachts de servers uitgeschakeld ofzo? Want ik kwam er vannacht niet op =)
joooo worden trouwens 's nachts de servers uitgeschakeld ofzo? Want ik kwam er vannacht niet op =)
Kayley zei op 30 april 2015 - 13:46:
Uhuh, rond twee uur ligt de site er altijd even uit.
@Bo: ehhhhh. idk?? soon tho?!
Uhuh, rond twee uur ligt de site er altijd even uit.
@Bo: ehhhhh. idk?? soon tho?!
xNadezhda zei op 1 mei 2015 - 10:37:
Ik had gisteren met een groepje vrienden een Marvel-films-dag (ter voorbereiding op Age of Ultron) en toen de fles rum open ging, besloten we een snor uit papier te knippen en op het scherm te plakken en elke keer dat de snor op iemands gezicht paste, moesten we drinken. Op een gegeven moment moest iemand weg, dus we pauzeerden de film en dit was het charmante resultaat :'
Ik had gisteren met een groepje vrienden een Marvel-films-dag (ter voorbereiding op Age of Ultron) en toen de fles rum open ging, besloten we een snor uit papier te knippen en op het scherm te plakken en elke keer dat de snor op iemands gezicht paste, moesten we drinken. Op een gegeven moment moest iemand weg, dus we pauzeerden de film en dit was het charmante resultaat :'
MoonRocker zei op 1 mei 2015 - 13:22:
Hahahaha, heel charmant inderdaad.
[en het snorrenspel is zo leuk *-* Net als zap de *blank*]
Hahahaha, heel charmant inderdaad.
[en het snorrenspel is zo leuk *-* Net als zap de *blank*]
I LIKE BUTTS!