Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #55
Gooi-het-eruit-topic #55
NovaFlowne zei op 30 juni 2015 - 14:01:
@ Cyn: Ik weet er niet veel over. Ik had het bij Jesse the Reader op youtube gezien. Die had een sample chapter en daar stonden dus nog niet extreem veel illustraties in. Maar volgens mij is het vooral voor kinderen, als ik me niet vergis.
Sample. Misschien dat dit je een idee geeft. Op google zijn er al wel wat dingen te vinden. Zover ziet het er echt best wel tof uit. ^^
Edit: Er is ook al een officiële cover release. Klik. 6 oktober komt het eerste deel uit.
@ Cyn: Ik weet er niet veel over. Ik had het bij Jesse the Reader op youtube gezien. Die had een sample chapter en daar stonden dus nog niet extreem veel illustraties in. Maar volgens mij is het vooral voor kinderen, als ik me niet vergis.
Sample. Misschien dat dit je een idee geeft. Op google zijn er al wel wat dingen te vinden. Zover ziet het er echt best wel tof uit. ^^
Edit: Er is ook al een officiële cover release. Klik. 6 oktober komt het eerste deel uit.
MoonRocker zei op 30 juni 2015 - 16:06:
Het lijkt erg op de illustraties van Pottermore.
Het lijkt erg op de illustraties van Pottermore.
NovaFlowne zei op 30 juni 2015 - 16:14:
Jim Kay is de illustrator, misschien doet hij ook de illustraties wel voor Pottermore. ^^
Jim Kay is de illustrator, misschien doet hij ook de illustraties wel voor Pottermore. ^^
Cynthia zei op 30 juni 2015 - 18:08:
Oef, dat is nogal prijzig. Misschien zakken ze wel na enige tijd.
En hoogstwaarschijnlijk is het wel dezelfde, inderdaad.
Oef, dat is nogal prijzig. Misschien zakken ze wel na enige tijd.
En hoogstwaarschijnlijk is het wel dezelfde, inderdaad.
Redhead zei op 30 juni 2015 - 19:35:
HALLO IK VERVEEL ME ZO VERSCHRIKKELIJK VERDORIE WAT MOET IK NU!!!!!!!!
Fioew, da's betta.
HALLO IK VERVEEL ME ZO VERSCHRIKKELIJK VERDORIE WAT MOET IK NU!!!!!!!!
Fioew, da's betta.
NovaFlowne zei op 30 juni 2015 - 19:50:
Ik ben mijn plot kwijt voor de SA voor het FF boek. Ugghhh.
Ik ben mijn plot kwijt voor de SA voor het FF boek. Ugghhh.
Kayley zei op 30 juni 2015 - 22:27:
Kennen jullie cryaotic van YouTube? Want blijkbaar kent een vriend van mij die op League en nu ben ik met hem aan het spelen.
Dood.
Kennen jullie cryaotic van YouTube? Want blijkbaar kent een vriend van mij die op League en nu ben ik met hem aan het spelen.
Dood.
Chayenne zei op 30 juni 2015 - 22:54:
CRYYYYYYY JAAAA
@harrypotter&decursedchildonderwerp: i think its clear its NOT a prequel
CRYYYYYYY JAAAA
@harrypotter&decursedchildonderwerp: i think its clear its NOT a prequel
MoonRocker zei op 5 juli 2015 - 21:07:
Een van mijn oudere (hij is rond de 40) huisgenoten hier heeft z'n vrouw en SUPERDUPERSCHATTIGE kindje op bezoek en djafldjf *-* Ze kan nog niet zoveel zeggen en hij heeft haar weten uit te leggen dat ik geen Mandarijn versta (ze komen uit China), dus nu komt ze maar de hele tijd hallo zeggen en naar me zwaaien, hihi :3
Een van mijn oudere (hij is rond de 40) huisgenoten hier heeft z'n vrouw en SUPERDUPERSCHATTIGE kindje op bezoek en djafldjf *-* Ze kan nog niet zoveel zeggen en hij heeft haar weten uit te leggen dat ik geen Mandarijn versta (ze komen uit China), dus nu komt ze maar de hele tijd hallo zeggen en naar me zwaaien, hihi :3
SCREAM! SHOUT! LET IT ALL OUT!