Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het (anti-)schooltopic #6
Het (anti-)schooltopic #6
Cynthia zei op 11 juli 2015 - 18:01:
Oh tof. Ik deed het over the Crips & Bloods, heel wat anders
Oh tof. Ik deed het over the Crips & Bloods, heel wat anders
Bliebxx zei op 11 juli 2015 - 19:01:
Aaaah, PWS.. De mijne ging over Alcohol misbruik onder jongeren in Nederland. Dat onderwerp was eigenlijk wel te makkelijk x']
Aaaah, PWS.. De mijne ging over Alcohol misbruik onder jongeren in Nederland. Dat onderwerp was eigenlijk wel te makkelijk x']
xDevilBitch zei op 11 juli 2015 - 22:26:
Die van mij ging over Shakespeares invloed op modern Engels en Nederlands en hoe je die kennis kunt toepassen in het onderwijs.
Die van mij ging over Shakespeares invloed op modern Engels en Nederlands en hoe je die kennis kunt toepassen in het onderwijs.
Bodine zei op 11 juli 2015 - 22:30:
Oohohoh mijn PWS ging over geurstoffen en daarvan heb ik geleerd dat de mens bijzonder weinig weet over geurstoffen, 's all. Mijn PWS was a joke.
Oohohoh mijn PWS ging over geurstoffen en daarvan heb ik geleerd dat de mens bijzonder weinig weet over geurstoffen, 's all. Mijn PWS was a joke.
xNadezhda zei op 11 juli 2015 - 22:39:
Het mijne ging over twee boeken van Franz Kafka, Das Schloss en Der Prozess, en de verschillende motieven die in beide werken steeds opnieuw opduiken.
Het mijne ging over twee boeken van Franz Kafka, Das Schloss en Der Prozess, en de verschillende motieven die in beide werken steeds opnieuw opduiken.
Bodine zei op 11 juli 2015 - 22:40:
Jullie hebben allemaal super interessante onderwerpen meh
Jullie hebben allemaal super interessante onderwerpen meh
Chayenne zei op 11 juli 2015 - 23:56:
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb er nog nooit van gehoord XP
Ik heb het nog nooit gehad en ik heb er nog nooit van gehoord XP
TomEnDoos zei op 12 juli 2015 - 0:11:
Ik heb ook op het VMBO gezeten.
Ik heb wel iets gemaakt, wat dicht bij profielwerkstuk komt, maar weet niet meer hoe dat heet. *voelt zich oud*
oh nee dus.
*Voelt zich weer de domme VMBOér van het forum*
Ik heb ook op het VMBO gezeten.
Ik heb wel iets gemaakt, wat dicht bij profielwerkstuk komt, maar weet niet meer hoe dat heet. *voelt zich oud*
Bodine zei op 12 juli 2015 - 0:21:
Volgens mij zitten er wel meer mensen hier die VMBO hebben gedaan, heur. ^^
Volgens mij zitten er wel meer mensen hier die VMBO hebben gedaan, heur. ^^
Chayenne zei op 12 juli 2015 - 0:23:
Oh gelukkig ^^ ik ben dus niet helemaal alleen ^^
Het kan trouwens ook gewoon aan mn school liggen *als dat kan* we hadden een hele kleine school met like 300 leerlingen
Oh gelukkig ^^ ik ben dus niet helemaal alleen ^^
Het kan trouwens ook gewoon aan mn school liggen *als dat kan* we hadden een hele kleine school met like 300 leerlingen
Voor alles wat eruit moet wat betreft schoolgerelateerde zaken. Frustraties, blijdschap, trots, beklag, kreten om hulp, yada yada.