Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #56
Gooi-het-eruit-topic #56
Chayenne zei op 8 aug 2015 - 11:24:
Nou ons station is alleen maar te berijken met de overgrond instead of the underground. Dus daar hadden we geen last van. We moesten naar Londen Brigde station en vanaf daar mochten we de bussen in naar Waterloo *dat was waar we toen heen moesten*
Geen problemen ondervonden eigenlijk. geen extra geld betalen ect. Fijn
Ik ben bijna weer thuis en mis Londen eigenlijk wel een beetje maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik zo lekker onder m'n eigen douche kan douchen en in m'n eigen bedje mag liggen ^^
Maar Jen. Hoe ging je eerder dan met vervoer? Toen ik in Londen was ging ik alleen maar met de Underground. Behalve die ene keer dat ik per se in een big red bus wilde. ^^
Nou ons station is alleen maar te berijken met de overgrond instead of the underground. Dus daar hadden we geen last van. We moesten naar Londen Brigde station en vanaf daar mochten we de bussen in naar Waterloo *dat was waar we toen heen moesten*
Geen problemen ondervonden eigenlijk. geen extra geld betalen ect. Fijn
Ik ben bijna weer thuis en mis Londen eigenlijk wel een beetje maar aan de andere kant ben ik ook blij dat ik zo lekker onder m'n eigen douche kan douchen en in m'n eigen bedje mag liggen ^^
realMe zei op 8 aug 2015 - 12:32:
Wij konden met de underground (al lang hij daar boven de grond, maar ja) of met de bus in London. Was maar goed ook, want ze hadden afgelopen donderdag staking en er reed helemaal geen underground in heel london.
En wij hadden ook gewoon een oystercard gehaald, daar zit een daglimiet aan van een dagkaartje, dus ook geen extra geld gekost gelukkig.
Ik wil best graag terug nu, nog zo veel te zien.
Wij konden met de underground (al lang hij daar boven de grond, maar ja) of met de bus in London. Was maar goed ook, want ze hadden afgelopen donderdag staking en er reed helemaal geen underground in heel london.
En wij hadden ook gewoon een oystercard gehaald, daar zit een daglimiet aan van een dagkaartje, dus ook geen extra geld gekost gelukkig.
Ik wil best graag terug nu, nog zo veel te zien.
Chayenne zei op 8 aug 2015 - 14:40:
Ja ik ook José. Ik heb het idee dat ik vet veel gemist heb
Ja ik ook José. Ik heb het idee dat ik vet veel gemist heb
Cynthia zei op 8 aug 2015 - 15:04:
Laten we een keertje met zijn allen gaan dan, want ik wil ook terug!
Bij ons hotel was de Underground op sommige stukken ook gewoon bovengronds, haha. Wij hadden ook zo'n Oystercard, echt makkelijk, want als je geld teveel erop had, kon je dat gewoon terug krijgen.
Alleen in tunnels doet het een beetje pijn aan je oren, m'ja.
Laten we een keertje met zijn allen gaan dan, want ik wil ook terug!
Bij ons hotel was de Underground op sommige stukken ook gewoon bovengronds, haha. Wij hadden ook zo'n Oystercard, echt makkelijk, want als je geld teveel erop had, kon je dat gewoon terug krijgen.
Alleen in tunnels doet het een beetje pijn aan je oren, m'ja.
realMe zei op 8 aug 2015 - 17:11:
Ik heb mijn oystercard nog altijd. We zouden die alleen bij de ticketbalie van de underground kunnen inleveren, maar dat was dus niet mogelijk met de staking. NIet dat ik het erg vond. Er stond nog maar weinig op en dan heb ik wel tegoed meteen als ik terug ben. Wil zeker nog wel eens terug.
Ik heb mijn oystercard nog altijd. We zouden die alleen bij de ticketbalie van de underground kunnen inleveren, maar dat was dus niet mogelijk met de staking. NIet dat ik het erg vond. Er stond nog maar weinig op en dan heb ik wel tegoed meteen als ik terug ben. Wil zeker nog wel eens terug.
Rebella zei op 8 aug 2015 - 17:27:
Goed idee Cyn!
Londen is cool!
Wil heel graag eens wat meer zien dat 'the basic stuff'.
Goed idee Cyn!
Londen is cool!
Wil heel graag eens wat meer zien dat 'the basic stuff'.
1Dzayn zei op 8 aug 2015 - 17:44:
Ik besef me net dat ik m'n examenjaar in ga andI'm like ?!?!?!?!
Ik besef me net dat ik m'n examenjaar in ga andI'm like ?!?!?!?!
Rebella zei op 8 aug 2015 - 18:00:
Welkom terug Kay!
Ik geloof dat ik dat ding ook ergens nog heb liggen
Die dingen waren wel ontzettend handig
Welkom terug Kay!
Ik geloof dat ik dat ding ook ergens nog heb liggen
Die dingen waren wel ontzettend handig
Kayley zei op 8 aug 2015 - 18:02:
Ik had mezelf per ongeluk een forumban gegeven, Cyn. x'
Ik had mezelf per ongeluk een forumban gegeven, Cyn. x'
Kayley zei op 8 aug 2015 - 18:34:
@Jess: <3
Ik zit weeral op de trein, deze keer gewoon in België, al ben ik bijna even lang onderweg als naar Delft. Gelukkig heb ik m'n schrift bij zodat ik een beetje kan schrijven/plannen. En ik heb FF nog. <3
@Jess: <3
Ik zit weeral op de trein, deze keer gewoon in België, al ben ik bijna even lang onderweg als naar Delft. Gelukkig heb ik m'n schrift bij zodat ik een beetje kan schrijven/plannen. En ik heb FF nog. <3
Rebella zei op 8 aug 2015 - 18:38:
Landschappen helpen vaak ook goed Kay, reizen is cool!
Landschappen helpen vaak ook goed Kay, reizen is cool!
Gooi het er allemaal maar uit, loves.