Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Algemene Schrijftopic III
Het Algemene Schrijftopic III
Rebella zei op 9 dec 2015 - 15:04:
OMG!
Dit is echt vet Kay!
PJ_HP.... dat kán gewoon niet goed gaan!
OMG!
Dit is echt vet Kay!
PJ_HP.... dat kán gewoon niet goed gaan!
Rebella zei op 9 dec 2015 - 16:18:
Haha ja dat wel, maar die combinatie, dat gaat gewoon fictieve problemen opleveren
Waar schrijf je aan het verhaal?
Haha ja dat wel, maar die combinatie, dat gaat gewoon fictieve problemen opleveren
Waar schrijf je aan het verhaal?
xjeszell zei op 9 dec 2015 - 16:39:
Hoezo zou dat fictieve problemen opleveren? Ik schrijf voor het boek ook een cross-over, pas gewoon het een en ander aan
Also, Kay - auw
Hoezo zou dat fictieve problemen opleveren? Ik schrijf voor het boek ook een cross-over, pas gewoon het een en ander aan
Also, Kay - auw
Rebella zei op 9 dec 2015 - 17:36:
Fictieve problemen omdat -dit zeg ik puur omdat het me logisch lijkt- Nico en Bianca halfgoden zijn, en Hagrid een tovenaar. Dat zijn twee dingen die nogal van elkaar verschillen.
Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het lijkt me logisch
Fictieve problemen omdat -dit zeg ik puur omdat het me logisch lijkt- Nico en Bianca halfgoden zijn, en Hagrid een tovenaar. Dat zijn twee dingen die nogal van elkaar verschillen.
Hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar het lijkt me logisch
Kayley zei op 9 dec 2015 - 17:42:
Ze zijn geen halfgoden in mijn fic, alleen maar tovenaars.
Ze zijn geen halfgoden in mijn fic, alleen maar tovenaars.
xNadezhda zei op 9 dec 2015 - 20:43:
Nee, his sister's, ze bedoelt de kat van zijn zus, niet dat Hagrid en de huiselfen op zijn zussen passen.
Nee, his sister's, ze bedoelt de kat van zijn zus, niet dat Hagrid en de huiselfen op zijn zussen passen.
Kayley zei op 9 dec 2015 - 20:52:
@Bo: Yesh. Maar aangezien ik 'm nog nergens gepost heb, heeft het eigenlijk geen prioriteit. 't Is wel superleuk om aan te schrijven tho. *-*
En wat Dezh zegt.
@Bo: Yesh. Maar aangezien ik 'm nog nergens gepost heb, heeft het eigenlijk geen prioriteit. 't Is wel superleuk om aan te schrijven tho. *-*
En wat Dezh zegt.
Chayenne zei op 11 dec 2015 - 10:55:
Ik heb inspiratie voor vrijwel alles behalve de shot voor het boek en de schrijfwedstrijd.. '-.- Great.
Ik heb inspiratie voor vrijwel alles behalve de shot voor het boek en de schrijfwedstrijd.. '-.- Great.
Bodine zei op 11 dec 2015 - 13:10:
Gewoon schrijven, Jen. Dat stimuliert je creativiteit en dan bedenk je tijdens het schrijven misschien alsnog iets voor de dingen die je zou moeten schrijven. (:
Gewoon schrijven, Jen. Dat stimuliert je creativiteit en dan bedenk je tijdens het schrijven misschien alsnog iets voor de dingen die je zou moeten schrijven. (:
Hey there, schrijvers van FF!
Deze site kent al heel wat schrijfgerelateerde topic, wat natuurlijk niet vreemd is voor een schrijfsite. Wat FF echter nog een beetje miste, was een algemeen schrijftopic waar users kunnen kletsen over hun schrijfsels en de problemen waar ze tegenaan lopen, en waar users elkaar kunnen helpen. Vandaar de geboorte van dit algemene topic, waar je ons alles wat je kwijt wilt over je schrijfsels kan vertellen. Aan wat voor verhalen schrijf je op dit moment? Over welk fandom schrijf je het liefst? Waar haal je je inspiratie vandaan? Met welk aspect van schrijven heb je het meest moeite? Heb je nog ergens advies over nodig?
Vertel het ons allemaal, we willen het graag weten. Laat de schrijfpraat beginnen!
Onze eigen fanficties
Eerste schrijfsels
Het Boekentopic