Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #246
Offtopic #246
Chayenne zei op 7 nov 2015 - 15:04:
HAHHAA BO. Dat is zo mij in 2012 tbh. And yes i got dissapointed
Ik denk dat het gewoon te weinig schrijfervaring en het niet weten ban tijdverloop enzo is.
Maar ik ga altijd dood van het lachen om die fics ik herken me 13 jarige zelf daar zo in XP
HAHHAA BO. Dat is zo mij in 2012 tbh. And yes i got dissapointed
Ik denk dat het gewoon te weinig schrijfervaring en het niet weten ban tijdverloop enzo is.
Maar ik ga altijd dood van het lachen om die fics ik herken me 13 jarige zelf daar zo in XP
YarahartBill zei op 7 nov 2015 - 15:13:
Waarom gaan mensen in fics altijd van friends or less naar making out (sometimes fucking too) and a GODDAMN RELATIONSHIP binnen EEN DAG? How do these people imagine life like oh my god they'll be so disappointedHuss, we got married after only met like four times.
1Dzayn zei op 8 nov 2015 - 12:45:
dubbel soz
Op coldplay's nieuwe single wordt op de achtergrond iets gezongen en het klinkt zo erg als mijn naam, maar ik kan er niet achterkomen of het werkelijk mijn naam is of iets anders en het frustreert me
dubbel soz
Op coldplay's nieuwe single wordt op de achtergrond iets gezongen en het klinkt zo erg als mijn naam, maar ik kan er niet achterkomen of het werkelijk mijn naam is of iets anders en het frustreert me
Kayley zei op 8 nov 2015 - 15:38:
Ik ben een betere drinker dan Bo. Tenminste gisterenavond. Skills.
Ik ben een betere drinker dan Bo. Tenminste gisterenavond. Skills.
xNadezhda zei op 8 nov 2015 - 16:43:
En de beste atleet die Levensweg ooit heeft geproduceerd.
En de beste atleet die Levensweg ooit heeft geproduceerd.
Kayley zei op 8 nov 2015 - 21:19:
Atleet die ook popster werd. En een bestseller schreef. En een Nobelprijs kreeg.
Meanwhile was Bo zo kaal dat ze vandaag niet eens meer wist dat ze drie zonen en een dochter had.
Atleet die ook popster werd. En een bestseller schreef. En een Nobelprijs kreeg.
Meanwhile was Bo zo kaal dat ze vandaag niet eens meer wist dat ze drie zonen en een dochter had.
xjeszell zei op 8 nov 2015 - 21:53:
Ik baal nog steeds dat ik ineens zo dood en doodmoe was, but I'm long glad I got to see Bo and Dezh and Kay again
Ik baal nog steeds dat ik ineens zo dood en doodmoe was, but I'm long glad I got to see Bo and Dezh and Kay again
Kayley zei op 9 nov 2015 - 12:58:
Hoe gaat het met jullie vandaag? Wat ben je aan het doen?
Have a good Monday!
Hoe gaat het met jullie vandaag? Wat ben je aan het doen?
Have a good Monday!
xjeszell zei op 9 nov 2015 - 13:10:
Ik heb je net Plastic Promises gestuurd want ik was al klaar met alles voor dit vak en nu heb ik zo een tussenuur
And you too, bby <3
Ik heb je net Plastic Promises gestuurd want ik was al klaar met alles voor dit vak en nu heb ik zo een tussenuur
And you too, bby <3
Bodine zei op 9 nov 2015 - 13:13:
Haha Kay are you drunk?
Ik ben hardcore aan het lezen. Heb er vandaag al 50 pagina's op zitten :3
Haha Kay are you drunk?
Ik ben hardcore aan het lezen. Heb er vandaag al 50 pagina's op zitten :3
oh boy, ik kan me de laatste keer dat ik een offtopic opende niet herinneren