Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Complimentjesspel 2
Complimentjesspel 2
miniboesz zei op 31 mei 2010 - 21:17:
Kol is gewoon geniaal en schrijft geweldige verhalen =]
Kol is gewoon geniaal en schrijft geweldige verhalen =]
CosmicPurple zei op 31 mei 2010 - 21:21:
Daan is paars. Zie nickname voor wie niet snapt waarom ik dat geweldig vind.
Edit; damnit! Okay, Tessa is blauwpaars, dat telt ook.
Daan is paars. Zie nickname voor wie niet snapt waarom ik dat geweldig vind.
Edit; damnit! Okay, Tessa is blauwpaars, dat telt ook.
KolaLollie zei op 31 mei 2010 - 21:30:
jijhebtonzestoelblauwgemaaktennuisdatmijnlievelingsstoel. <3
ja. datwaseencompliment. ^^''
jijhebtonzestoelblauwgemaaktennuisdatmijnlievelingsstoel. <3
Kayley zei op 31 mei 2010 - 21:33:
Ik hou van jou, en alles met jou is leuk, zelfs door de regen wandelen en schuilen voor de regen en knuffelen en naar de markt gaan en dansen en een slechte Amerikaanse soap spelen en in het park zijn en over een brugje wandelen en praten.
Ja, nou. Dat je het even weet. ^^
Ik hou van jou, en alles met jou is leuk, zelfs door de regen wandelen en schuilen voor de regen en knuffelen en naar de markt gaan en dansen en een slechte Amerikaanse soap spelen en in het park zijn en over een brugje wandelen en praten.
Ja, nou. Dat je het even weet. ^^
CosmicPurple zei op 31 mei 2010 - 21:34:
@Yas: u muil of ik bok 'm hier en dan speel jij maar lekker op je eentje kleuterjuf.
Kol is origineel, in alles. En daarom betrap ik mezelf erop dat ik heel erg dol ben op een 13jarige -nee, niet op zo'n manier, perverten!-, maar die leeftijd merk je eigenlijk niet tot je haar profiel ziet, en dan nog geloof je het maar half. En dat is zo leuk aan haar.
TEDJU, KAY! SPELBREKER!
Ehm, ehm, ehm. Kay is een ongelooflijk actieve FF'er, die het forum lekker levendig houdt. En iedereen kan wel bij haar aankloppen met problemen.
@Yas: u muil of ik bok 'm hier en dan speel jij maar lekker op je eentje kleuterjuf.
Kol is origineel, in alles. En daarom betrap ik mezelf erop dat ik heel erg dol ben op een 13jarige -nee, niet op zo'n manier, perverten!-, maar die leeftijd merk je eigenlijk niet tot je haar profiel ziet, en dan nog geloof je het maar half. En dat is zo leuk aan haar.
TEDJU, KAY! SPELBREKER!
Ehm, ehm, ehm. Kay is een ongelooflijk actieve FF'er, die het forum lekker levendig houdt. En iedereen kan wel bij haar aankloppen met problemen.
CosmicPurple zei op 31 mei 2010 - 21:37:
Schelden in het oost-vlaams, u muil.
tedju? o.o'
Wat is dat voor enge ziekte?
Schelden in het oost-vlaams, u muil.
-kuch-
ditspreektwelvoorzich,toch? ^^