Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 28
Offtopic 28
CosmicPurple zei op 20 maart 2010 - 18:55:
@ alle lieve mensjes die reageerden op mijn Mona-status:
niet volgende week, maar de week erna mag ik weer op gesprek bij Manteau om 'concrete afspraken te maken'. Oh jezus...
@ alle lieve mensjes die reageerden op mijn Mona-status:
niet volgende week, maar de week erna mag ik weer op gesprek bij Manteau om 'concrete afspraken te maken'. Oh jezus...
Kayley zei op 20 maart 2010 - 18:58:
@Dorien: Oehh
Als jij uitgegeven wordt, moet je dat echt meteen laten weten. Ik zorg dan dat ik een eerste druk te pakken krijg, en dan moet je die bij de sleepover signeren. Jij wordt toch zonder twijfel beroemd en dan heb ik tenminste de eer een gesigneerde eerste druk van u debuutroman te hebben. ^^
@Dorien: Oehh
Als jij uitgegeven wordt, moet je dat echt meteen laten weten. Ik zorg dan dat ik een eerste druk te pakken krijg, en dan moet je die bij de sleepover signeren. Jij wordt toch zonder twijfel beroemd en dan heb ik tenminste de eer een gesigneerde eerste druk van u debuutroman te hebben. ^^
VampireFangs zei op 20 maart 2010 - 19:04:
@Dorien. Muh, ik word er ook zenuwachtig van. Monakomtuit:3
Enikwilookeenhandtekenningbijdeeerstvolgendemeetinginmijnboekx']
@Dorien. Muh, ik word er ook zenuwachtig van. Monakomtuit:3
Enikwilookeenhandtekenningbijdeeerstvolgendemeetinginmijnboekx']
BABBELICIOUS zei op 20 maart 2010 - 19:07:
En Ikke OOK.
En nou ga ik. We gaan met de band een tevergeefse poging doen om een nieuwe naam voor onze band te verzinnen x.x Ben rond 8 uur terug. denk ik.
Oh. En mocht een van jullie toevallig een hippe bandnaam weten; alles is welkom :']
En Ikke OOK.
En nou ga ik. We gaan met de band een tevergeefse poging doen om een nieuwe naam voor onze band te verzinnen x.x Ben rond 8 uur terug. denk ik.
NaNaa zei op 20 maart 2010 - 19:09:
IK WIL OOK EEN HANDTEKING <3
Nou heb ik al je naam heel groot op mijn T-Shirt, een handtekening in jouw bloedeigen boek [Kan dat? Boeken hebben geen bloed..] is gewoon opperheid <3
MHIIIHII <3
IK WIL OOK EEN HANDTEKING <3
Nou heb ik al je naam heel groot op mijn T-Shirt, een handtekening in jouw bloedeigen boek [Kan dat? Boeken hebben geen bloed..] is gewoon opperheid <3
MHIIIHII <3
VampireFangs zei op 20 maart 2010 - 19:11:
Rulers of all
En Ikke OOK.
Oh. En mocht een van jullie toevallig een hippe bandnaam weten; alles is welkom :']
Rulers of all
xSoParanoid zei op 20 maart 2010 - 19:16:
Monkey's From mars ? vind da eigenlijk best wel grappig en stoer.
En Ikke OOK.'
Monkey's From mars ? vind da eigenlijk best wel grappig en stoer.
Hoi !