Hoofdcategorieën
Home » Forum » FanFiction promoten » Challenges
Challenges
MyReflection zei op 8 juli 2010 - 18:32:
ik ga gelijk beginnen te denken en na een hoofdstuk van Fallen Myself een leuk sprookje uit gaan zoeken.
ik ga gelijk beginnen te denken en na een hoofdstuk van Fallen Myself een leuk sprookje uit gaan zoeken.
MoonRocker zei op 8 juli 2010 - 18:34:
Ik vind de mijne koel ^^
En nu ga ik 'm schrijven voordat ik mijn idee kwijt ben x'D
Tenk joe Kay <3
Ik vind de mijne koel ^^
En nu ga ik 'm schrijven voordat ik mijn idee kwijt ben x'D
Tenk joe Kay <3
VampireFangs zei op 8 juli 2010 - 18:34:
Kay, Kay, Kay, ik wil jou een challenge geven, een echte challenge.
Aangezien je jezelf geen kan geven en ik vind dat jij er ook een verdiend *subtiele wbw*
Kay, Kay, Kay, ik wil jou een challenge geven, een echte challenge.
Aangezien je jezelf geen kan geven en ik vind dat jij er ook een verdiend *subtiele wbw*
Kayley zei op 8 juli 2010 - 18:42:
Ik heb nog drie openstaande challenges, want anderen hebben mij al eens een paar gegeven, maar geef maar. Ik rond er vanavond toch al zeker twee af, I hope. Heb inspiratie en zin om te schrijven. ^^
Ik heb nog drie openstaande challenges, want anderen hebben mij al eens een paar gegeven, maar geef maar. Ik rond er vanavond toch al zeker twee af, I hope. Heb inspiratie en zin om te schrijven. ^^
VampireFangs zei op 8 juli 2010 - 18:49:
Ah, nice :'3
Lijkt me stiekem een challenge voor je: bloed, vampiers *kuch*
Ah, nice :'3
Mijn challenge aan jou is om een Stand Alone te schrijven waar de volgende elementen in voor komen: bloed, vampier(s), vriendschap en een onmogelijke liefde. Je mag zelf bepalen of je tokio hotel erin verwerkt.
Zorg ervoor dat er realisme in zit en de rest is aan jou.
Minimum 1000 woorden.
Lijkt me stiekem een challenge voor je: bloed, vampiers *kuch*
VampireFangs zei op 8 juli 2010 - 19:23:
Of wacht:
Of wacht:
Mijn challenge aan jou is om een Stand Alone te schrijven waar de volgende elementen in voor komen: bloed, vampier(s), vriendschap en een onmogelijke liefde. Je mag zelf bepalen of je tokio hotel erin verwerkt.
Zorg ervoor dat er realisme in zit en dat het absoluut niet op Bite gaat lijken en de rest is aan jou.
Minimum 1000 woorden.
MariTom zei op 8 juli 2010 - 20:28:
Haha, Mak, dat is geniaal
En oehw. Kay. Die challenges zijn cuwl!
Hoewel ik bij de eerste [Tom+vuvublieblieb] meteen doordacht.
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen 8D
Haha, Mak, dat is geniaal
En oehw. Kay. Die challenges zijn cuwl!
Hoewel ik bij de eerste [Tom+vuvublieblieb] meteen doordacht.
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen 8D
missxangel zei op 8 juli 2010 - 22:24:
Hoihoi..
Ik heb een fout gemaakt, die ik niet had mogen begaan. Ik heb zonder toestemming van Kayley -want yeah het is haar idee - een site gemaakt en iedereen die een challenge had daarop toegevoegd. Niet alleen achter Kayley's rug om, ook achter die van jullie om, want zonder toestemming heb ik jullie namen online gezet met challenge en leeftijd erbij.
Dus hierbij wil ik vragen om toestemming om je challenges online te zetten.
Hoihoi..
Ik heb een fout gemaakt, die ik niet had mogen begaan. Ik heb zonder toestemming van Kayley -want yeah het is haar idee - een site gemaakt en iedereen die een challenge had daarop toegevoegd. Niet alleen achter Kayley's rug om, ook achter die van jullie om, want zonder toestemming heb ik jullie namen online gezet met challenge en leeftijd erbij.
Dus hierbij wil ik vragen om toestemming om je challenges online te zetten.
xSoParanoid zei op 8 juli 2010 - 22:55:
Johh dude, XD mensen gaan niet dood om die site ?
Johh dude, XD mensen gaan niet dood om die site ?
VampireFangs zei op 9 juli 2010 - 14:01:
@Soek: Er zijn mensen die heel erg om privacy geven en zo'n site blijft nadat het verwijderd is ook nog jarenlang op Google en dat soort shit hangen.
Dit kunnen werkgevers laten gebruiken als dit iets hinderlijk/beschamend kan zijn om geen werk te geven.
Niet dat ik het erg vind, maar dat heb ik Angel al verteld (:
@Soek: Er zijn mensen die heel erg om privacy geven en zo'n site blijft nadat het verwijderd is ook nog jarenlang op Google en dat soort shit hangen.
Dit kunnen werkgevers laten gebruiken als dit iets hinderlijk/beschamend kan zijn om geen werk te geven.
Niet dat ik het erg vind, maar dat heb ik Angel al verteld (:
Kayley zei op 9 juli 2010 - 14:04:
Wat Mak zegt.
Ik mocht voor een filmpje voor Youtube ook de naam van de zoon van een vriend van mijn ouders niet noemen, wegens diezelfde redenen.
Maar het filmpje is uiteindelijk nooit op Youtube gekomen. ^^
En er kunnen altijd mensen zijn die gewoon liever niet al te openbaar zijn, daarom werken sites als deze ook met usernames. Maar omdat het hier zo vriendschappelijk als wat is, weet je toch zo goed als alles over elkaar. Of nee, niet alles, maar toch aardig wat.
Wat Mak zegt.
Ik mocht voor een filmpje voor Youtube ook de naam van de zoon van een vriend van mijn ouders niet noemen, wegens diezelfde redenen.
Maar het filmpje is uiteindelijk nooit op Youtube gekomen. ^^
En er kunnen altijd mensen zijn die gewoon liever niet al te openbaar zijn, daarom werken sites als deze ook met usernames. Maar omdat het hier zo vriendschappelijk als wat is, weet je toch zo goed als alles over elkaar. Of nee, niet alles, maar toch aardig wat.
xSoParanoid zei op 9 juli 2010 - 14:04:
heb eigenlijk niet eens gekeken wat erop stond .
geen photo van mij toch o.o? Of achternaam XD anders vind ik ut niet echt erg ofzo.
enja. die site was niet echt nodig vond ik eigenlijk? maar
ze voelt zich zo schuldig en dat is best zielig.
heb eigenlijk niet eens gekeken wat erop stond .
geen photo van mij toch o.o? Of achternaam XD anders vind ik ut niet echt erg ofzo.
enja. die site was niet echt nodig vond ik eigenlijk? maar
ze voelt zich zo schuldig en dat is best zielig.
Wat is nu net de bedoeling?
Ik verzin een opdracht als jullie zeggen dat je er een wilt.
Wat moet ik dan weten?
Persoon/Band/Artiest als je bijvoorbeeld alleen maar over Tokio Hotel wilt schrijven, of alleen maar over professor Sneep uit Harry Potter (het is maar een voorbeeld), als je geen voorkeur hebt, mag je dat ook zeggen.
Als er trouwens iets is wat je absoluut níet wilt schrijven, moet je dat ook zeggen. Als je bijvoorbeeld absoluut niet tegen Twincest kan, dan moet je dat zeggen.
Maximum 2 challenges per persoon. Een afgerond = Kans om een nieuwe te vragen.
Afgeronde challenges