Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]
Brief aan...[6]
KolaLollie zei op 23 sep 2010 - 17:17:
ikbenheteensmetiedereenvoorme. enjijbentlief.
ikbenheteensmetiedereenvoorme. enjijbentlief.
VampireFangs zei op 23 sep 2010 - 18:20:
No way!D:
I actually don't know that much about yourpersonallive, but you can be pretty sure about the fact that you don't suck as a person.
We love you! Understood?!<3
Kayley
Die, bitch. You suck, and your life as well.
No way!D:
I actually don't know that much about your
We love you! Understood?!<3
NaNaa zei op 23 sep 2010 - 18:48:
Irememberourfirstconversation.Itwasabitlikethis.
So yeah, I do love you <3
So yeah, I do love you <3
Monster23 zei op 23 sep 2010 - 20:11:
Life, honey. You rock, and your life as well.
Kayley
Life, honey. You rock, and your life as well.
Monster23 zei op 23 sep 2010 - 20:18:
Piet
Please, laat me met rust. Je begint best irritant te worden. Je stalkt me. En dat is níet leuk. Je bent verder heel aardig enzo... Soms, maar je bent nu gewoon vervelend. Je bent té close. Geen wonder dat iedereen denkt dat wij wat hebben, terwijl ik met jou nog niet eens dood gevonden wil worden. Dus. Begrijp je wat ik bedoel, afstand, a.u.b.? Verder gewoon makkertjens blijven heh?
-Ik.
Piet
Please, laat me met rust. Je begint best irritant te worden. Je stalkt me. En dat is níet leuk. Je bent verder heel aardig enzo... Soms, maar je bent nu gewoon vervelend. Je bent té close. Geen wonder dat iedereen denkt dat wij wat hebben, terwijl ik met jou nog niet eens dood gevonden wil worden. Dus. Begrijp je wat ik bedoel, afstand, a.u.b.? Verder gewoon makkertjens blijven heh?
-Ik.
jorinloveth zei op 23 sep 2010 - 20:25:
K
What the fuck, doe normaal en gedraag u niet als een f*king persoon die te weing aandacht krijg thuis. T_T
K
What the fuck, doe normaal en gedraag u niet als een f*king persoon die te weing aandacht krijg thuis. T_T
xjeszell zei op 24 sep 2010 - 15:12:
Mens die Laura half aanreed
Serieus, ER STAAN HAAIENTANDEN. Wij hadden VOORRANG. Ja? Hoef je Laura geen "kankerhoer" te noemen, hoef je ons NIET te volgen en je hoeft Laura AL HELEMAAL NIET op de grond te duwen. Ik ken je niet en ik haat je nu al. Blijf met je poten van haar af, ja? En wat nou, ik sla je kapot? Als je dat probeert gozer. Hadden we de politie gebeld. Zakindestrond. Heeldiep.
Mens die Laura half aanreed
Serieus, ER STAAN HAAIENTANDEN. Wij hadden VOORRANG. Ja? Hoef je Laura geen "kankerhoer" te noemen, hoef je ons NIET te volgen en je hoeft Laura AL HELEMAAL NIET op de grond te duwen. Ik ken je niet en ik haat je nu al. Blijf met je poten van haar af, ja? En wat nou, ik sla je kapot? Als je dat probeert gozer. Hadden we de politie gebeld. Zakindestrond. Heeldiep.
xSoParanoid zei op 24 sep 2010 - 15:14:
:Ó wie is die bitch dan ik ken een 'kayley' die totaal niet zo is!
ze is echt de liefste meisje van een afstand die ik ken ;]
Kayley
:Ó wie is die bitch dan ik ken een 'kayley' die totaal niet zo is!
ze is echt de liefste meisje van een afstand die ik ken ;]
missxangel zei op 24 sep 2010 - 19:19:
Kayley
You rock. Ik kan altijd iets bij je kwijt als ik ergens mee zit, je helpt me met een verhaal en beta'ed zelfs en heeft het spel DA het leven op ff geschonken.
Bas
Stomme eikel?! Ik vind je leuk, merk je het niet of negeer je het? Waarom hebben jullie dat jongens altijd bij mij ><
Stefan
Jij bent echt de beste rij-instructeur die ik me had kunnen bedenken!! Je bent echt aardig en ik kan lekker met je lullen
Kayley
You rock. Ik kan altijd iets bij je kwijt als ik ergens mee zit, je helpt me met een verhaal en beta'ed zelfs en heeft het spel DA het leven op ff geschonken.
Bas
Stomme eikel?! Ik vind je leuk, merk je het niet of negeer je het? Waarom hebben jullie dat jongens altijd bij mij ><
Stefan
Jij bent echt de beste rij-instructeur die ik me had kunnen bedenken!! Je bent echt aardig en ik kan lekker met je lullen
NaNaa zei op 24 sep 2010 - 19:42:
Rob
Dat hoor je niet te willen. Maar het zal wel. Ik weet niet waarom ik dit eigenlijk nog doe. Maar goed. Geen papa is geen papa.
Rob
Dat hoor je niet te willen. Maar het zal wel. Ik weet niet waarom ik dit eigenlijk nog doe. Maar goed. Geen papa is geen papa.
VampireFangs zei op 25 sep 2010 - 17:41:
Moeder en vaderfiguur
Bedankt voor de awesome dag<3
En de honderd en één cadeaus O.O
Dodo:'D
Waarom moet de 7up uit mijn neus komen en uit jouw mond?
Niet eerlijk x]
Moeder en vaderfiguur
Bedankt voor de awesome dag<3
En de honderd en één cadeaus O.O
Dodo:'D
Waarom moet de 7up uit mijn neus komen en uit jouw mond?
Niet eerlijk x]