Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 87
Offtopic 87
Torresss zei op 31 aug 2010 - 16:42:
geweldig man, mensen bang maken. Loop je daar door een fort, in het donker met je klas. Word je in groepjes ingedeeld, ieder groepje een kaars. Je raakt je groepje kwijt, blijft met zijn 2en over en gaat doelloos rondrennen. Trappen op dingen die geluid maken, mensen horen gillen x]. Ook liep ik zo voor een groep -bange- meisjes. Ik zo lopen, 20 meter verderop. Het is stil, al die meisjes bang. Ga ik uit het niets gillen, zij allemaal meegillen x]. Ik ging kapot man :p
geweldig man, mensen bang maken. Loop je daar door een fort, in het donker met je klas. Word je in groepjes ingedeeld, ieder groepje een kaars. Je raakt je groepje kwijt, blijft met zijn 2en over en gaat doelloos rondrennen. Trappen op dingen die geluid maken, mensen horen gillen x]. Ook liep ik zo voor een groep -bange- meisjes. Ik zo lopen, 20 meter verderop. Het is stil, al die meisjes bang. Ga ik uit het niets gillen, zij allemaal meegillen x]. Ik ging kapot man :p
neversay zei op 31 aug 2010 - 16:48:
-Strijk-
Dat is geniaal x']
-Strijk-
Dat is geniaal x']
MyReflection zei op 31 aug 2010 - 16:51:
prachtig
prachtig
NaNaa zei op 31 aug 2010 - 18:23:
@Torresss; Haha x'D
Gosh. Ik hí¡í¡t school starting.. now.
[Nou, dat is niet helemaal waar. Ngo meer ofzo dan nu, of, ja, jullie snappen me ^^]
@Torresss; Haha x'D
Gosh. Ik hí¡í¡t school starting.. now.
[Nou, dat is niet helemaal waar. Ngo meer ofzo dan nu, of, ja, jullie snappen me ^^]
xjeszell zei op 31 aug 2010 - 18:26:
-Alles terug gelezen-
@Danique; HAHAHA. Dat is geniaal XD
@Tessa; Hmmh. Succes?<3
-Alles terug gelezen-
@Danique; HAHAHA. Dat is geniaal XD
@Tessa; Hmmh. Succes?<3
NaNaa zei op 31 aug 2010 - 18:27:
Het is zó fucking makkelijk.
En dan heb ik nog zó een domme klas ><
Vragen ze met Bio 'Waarom eet je?'
Komt de eerste síºperserieus 'Anders kan het lijden tot ernstige ziektes zoals Anorexia', komt de ander even serieus 'Anders krijg je honger'
COME ON!
Komt de eerste síºperserieus 'Anders kan het lijden tot ernstige ziektes zoals Anorexia', komt de ander even serieus 'Anders krijg je honger'
COME ON!
neversay zei op 31 aug 2010 - 18:33:
O_o
Maar idd, ik zit met hetzelfde probleem.Maar dan ben ik ook blijven zitten.
Mijn klas weet niet het verschil tussen ''a'' en ''an''
En alles is nu zo ontzettend makkelijk voor mij omdat ik het allemaal al gehad heb. ><
Come on, alleen omdat ik zoveel cijfers miste moest ik blijven zitten, terwijl ik de stof gewoon begrijp.
COME ON!
O_o
Maar idd, ik zit met hetzelfde probleem.
Mijn klas weet niet het verschil tussen ''a'' en ''an''
En alles is nu zo ontzettend makkelijk voor mij omdat ik het allemaal al gehad heb. ><
Come on, alleen omdat ik zoveel cijfers miste moest ik blijven zitten, terwijl ik de stof gewoon begrijp.
Bodine zei op 31 aug 2010 - 18:35:
Dit is mijn duizendse forumbericht.
Volgens mij heb ik een ernstig probleem.
Dit is mijn duizendse forumbericht.
Volgens mij heb ik een ernstig probleem.
NaNaa zei op 31 aug 2010 - 18:36:
Ik ben ook blijven zitten ^^
2Gymnasium -> 2 Havo/Vwo [En ik maar denken dat ik in VWO zat ><]
@Bo; JOEPAAAAAA! <33 FEEESTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE -AHA,AHA-
Ik ben ook blijven zitten ^^
2Gymnasium -> 2 Havo/Vwo [En ik maar denken dat ik in VWO zat ><]
@Bo; JOEPAAAAAA! <33 FEEESTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE -AHA,AHA-
OEPS SORRY XD