Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Post Your Face #10
Post Your Face #10
Priscilla zei op 8 jan 2011 - 13:12:
Slim x'D
Welnice :3
Het eraf halen deed echt pijn, ik had het met lijm gedaan LOL
Slim x'D
Welnice :3
CosmicPurple zei op 9 jan 2011 - 12:43:
Mijn FF-sign! Met een face vol meetingbling, een post-it en slechte webcamkwaliteit...
Mijn FF-sign! Met een face vol meetingbling, een post-it en slechte webcamkwaliteit...
CosmicPurple zei op 9 jan 2011 - 13:22:
Laat het! Ik heb die gisterenavond om half 2 gemaakt, ik kon niet slapen omdat het feestje van mijn ouders en hun vrienden maar bleef doorgaan. Ik slaap vlak boven de woonkamer, you get the idea...
Dus wat doet Captain Carnaval? Verkleden en webcampics maken!
Bereid jullie maar voor op nog een paar foto's, tussen het studeren door ga ik picnik nog eens misbruiken...
Laat het! Ik heb die gisterenavond om half 2 gemaakt, ik kon niet slapen omdat het feestje van mijn ouders en hun vrienden maar bleef doorgaan. Ik slaap vlak boven de woonkamer, you get the idea...
Dus wat doet Captain Carnaval? Verkleden en webcampics maken!
Bereid jullie maar voor op nog een paar foto's, tussen het studeren door ga ik picnik nog eens misbruiken...
CosmicPurple zei op 9 jan 2011 - 16:19:
Omg die pony staat je echt leuk! ^^
Me nieuwe haar!!
http://i56.tinypic.com/1se9ab.jpg
Omg die pony staat je echt leuk! ^^
xEmma zei op 9 jan 2011 - 16:20:
@ Yara: Woow, je bent meteen écht heel anders. Maar ik vind het wel echt heel goed staan ^-^
@ Yara: Woow, je bent meteen écht heel anders. Maar ik vind het wel echt heel goed staan ^-^
Kayley zei op 9 jan 2011 - 16:53:
Als het nat is, is het zwart.
Als er geen licht is, is het paars.
Als er wel licht is, is het donkerrood.
Wat is het?
Mijn nieuwe haarkleur
Als het nat is, is het zwart.
Als er geen licht is, is het paars.
Als er wel licht is, is het donkerrood.
Wat is het?
Mijn nieuwe haarkleur
CosmicPurple zei op 9 jan 2011 - 17:10:
Profile picture.
Breathe (remake)
To write love on her heart. (En nu valt me op dat dit best een heel erge River-pose is... ^^)
Show your colors!! (Speciaal voor Danique... N°9!!)
Start a revolution; stop hating your body. --> Daar heb ik dus een oude pyjama aan, inclusief het mini-shortje. Het ziet er misschien niet bijzonder uit, maar dat ding voor het eerst in drie jaar weer aantrekken en er een foto van maken was best moeilijk voor mij. So there, dedicated to all my beautiful girls. <3
I salute you,
Captain Carnaval.
Profile picture.
Breathe (remake)
To write love on her heart. (En nu valt me op dat dit best een heel erge River-pose is... ^^)
Show your colors!! (Speciaal voor Danique... N°9!!)
Start a revolution; stop hating your body. --> Daar heb ik dus een oude pyjama aan, inclusief het mini-shortje. Het ziet er misschien niet bijzonder uit, maar dat ding voor het eerst in drie jaar weer aantrekken en er een foto van maken was best moeilijk voor mij. So there, dedicated to all my beautiful girls. <3
I salute you,
Captain Carnaval.
TWINcest zei op 9 jan 2011 - 17:17:
I love them all! <33
Vooral die waar je je spaanse shirt draagt, die is kawaii !
I love them all! <33
Vooral die waar je je spaanse shirt draagt, die is kawaii !
MoonRocker zei op 9 jan 2011 - 18:03:
@Do: <3
@Yara: je ziet er zo anders uit, maar 't is wel leuk! :]
@Do: <3
@Yara: je ziet er zo anders uit, maar 't is wel leuk! :]
Deze zal ik dan ook maar openen hè (:
Show us your pretty faces :3