Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 140
Offtopic 140
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 21:31:
zelfmoord zo not cool.
ik vind als ik dood ga. dat ik dood ga door een ziekte of een ongeluk. of ouderdom
of uit eer.
niet door ZM of een Moord.
NOOIT
zelfmoord zo not cool.
ik vind als ik dood ga. dat ik dood ga door een ziekte of een ongeluk. of ouderdom
of uit eer.
NOOIT
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 21:32:
DOEII TESSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIEF<33333333333333333
DOEII TESSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIEF<33333333333333333
Bodine zei op 13 feb 2011 - 21:33:
En ik was nog wel zo van plan om je op te zoeken in je slaap & je keel door te snijden. o.o
zelfmoord zo not cool.
of uit eer.
NOOIT
En ik was nog wel zo van plan om je op te zoeken in je slaap & je keel door te snijden. o.o
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:33:
I know :x
Nuweltenminste :x
zelfmoord zo not cool.
of uit eer.
NOOIT
I know :x
Nuweltenminste :x
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 21:33:
Nou, ik had een vriendengroep en werd ook gepest. Zo erg dat één van die meiden vond dat ik d'r niet meer bij mocht staan en de rest liet kiezen.
Nou, ik had een vriendengroep en werd ook gepest. Zo erg dat één van die meiden vond dat ik d'r niet meer bij mocht staan en de rest liet kiezen.
neversay zei op 13 feb 2011 - 21:33:
Doeei<3
Oh oh!
Wat ik me eigenlijk altijd al afvroeg, kennen jullie elkaar gewoon alleen van FanFic? Of ook van andere dingen?
Doeei<3
Oh oh!
Wat ik me eigenlijk altijd al afvroeg, kennen jullie elkaar gewoon alleen van FanFic? Of ook van andere dingen?
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 21:34:
Datiszielig ]:
(...)
Datiszielig ]:
xSoParanoid zei op 13 feb 2011 - 21:34:
wat lief van je Bo.
Ik ken Kay al voor dit via Habbo
de rest ken ik van hier! ;]
(...)
wat lief van je Bo.
Ik ken Kay al voor dit via Habbo
de rest ken ik van hier! ;]
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 21:34:
Nou, als daar aardig wat mensen de pik op je hebben juist niet, ik kan niet normaal Beilen in.
Hmm ik zat en heb altijd in dorpen op school gezeten.
Waarschijnlijk scheelt dat ook.
Nou, als daar aardig wat mensen de pik op je hebben juist niet, ik kan niet normaal Beilen in.
MoonRocker zei op 13 feb 2011 - 21:34:
Sorry hoor, maar wat een kutvriendin. o.o
Dat doe je toch niet x.x
En daar ben je dan vrienden voor --'
Sorry hoor, maar wat een kut
Dat doe je toch niet x.x
En daar ben je dan vrienden voor --'
Bodine zei op 13 feb 2011 - 21:35:
Ik hou ook van jou, Suk. <3
@Mars; ik ken Jess van het streetteam, ik ken Daan van het streetteam, ik ken Tessa van Skype en verder... van FF, ja.
Ik hou ook van jou, Suk. <3
@Mars; ik ken Jess van het streetteam, ik ken Daan van het streetteam, ik ken Tessa van Skype en verder... van FF, ja.
NaNaa zei op 13 feb 2011 - 21:35:
@Bo; Ik zei niet eens wat grappigs! x.x
&Buikpijn, jwz. ><
@Menschen; Omgyoumakemefeelloved,haha.<3
@Bo; Ik zei niet eens wat grappigs! x.x
&Buikpijn, jwz. ><
@Menschen; Omgyoumakemefeelloved,haha.<3
xjeszell zei op 13 feb 2011 - 21:35:
Dat is toch zo lief.
(...)
Dat is toch zo lief.
Een nieuwe