Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 146
Offtopic 146
Kayley zei op 17 feb 2011 - 20:32:
Ik kijk eigenlijk alleen Vampire Diaries, en sinds kort Glee, maar dat heeft eigenlijk een totaal andere reden.
Ik kijk eigenlijk alleen Vampire Diaries, en sinds kort Glee, maar dat heeft eigenlijk een totaal andere reden.
xEmma zei op 17 feb 2011 - 20:36:
Blegh, ik hou niet van Glee.
Het eerste liedje dat ik van hun zag was AC/DC 's Highway to Hell. en ik vind dat ze die hebben verprutst o.o
Blegh, ik hou niet van Glee.
Het eerste liedje dat ik van hun zag was AC/DC 's Highway to Hell. en ik vind dat ze die hebben verprutst o.o
LxKaulitz zei op 17 feb 2011 - 20:39:
VAMPIRE DIARIES. GOSSIP GIRL. GILMORE GIRLS. LOST.
En Glee is best awesome, dramatisch en awfully typical american. Maar it grows on you. Veel liedjes zijn beter dan het origineel.
@ Emma, en dat is jammer. :3 Dan is het gelijk sjaakafhaak.
VAMPIRE DIARIES. GOSSIP GIRL. GILMORE GIRLS. LOST.
En Glee is best awesome, dramatisch en awfully typical american. Maar it grows on you. Veel liedjes zijn beter dan het origineel.
@ Emma, en dat is jammer. :3 Dan is het gelijk sjaakafhaak.
Kayley zei op 17 feb 2011 - 20:48:
Ik vind echt géén van de liedjes beter dan het origineel. En ik vind sommige personages zo terrible. Maar het is dat ik van andere personages gaan houden ben, dat ik het blijf kijken. Ben nu bij episode 10 van season 1. En ik heb een spannende partner die met mij heel seizoen 1 mee kijkt. (Naja, voor hem doe ik het ook, anders zou ik het nooit gedaan hebben.)
Ik vind echt géén van de liedjes beter dan het origineel. En ik vind sommige personages zo terrible. Maar het is dat ik van andere personages gaan houden ben, dat ik het blijf kijken. Ben nu bij episode 10 van season 1. En ik heb een spannende partner die met mij heel seizoen 1 mee kijkt. (Naja, voor hem doe ik het ook, anders zou ik het nooit gedaan hebben.)
Frenemy zei op 17 feb 2011 - 21:03:
ALLE BETA AANVRAGEN ZIJN KLAAROmg, vette eigendunk, maar ik moet even zeggen dat ik heel trots ben op mezelf :'
Heb vandaag 25 hoofdstukken gebeta'd o.o Alles in m'n eentje gedaan man.
ALLE BETA AANVRAGEN ZIJN KLAAR
Heb vandaag 25 hoofdstukken gebeta'd o.o Alles in m'n eentje gedaan man.
xEmma zei op 17 feb 2011 - 21:04:
IK BEN TROTS OP JE, DORIEN<3
Écht.
Ikmeenhet^^.
Zaten er veel vreselijke hoofdstukken tussen?
IK BEN TROTS OP JE, DORIEN<3
Écht.
Ikmeenhet^^.
Zaten er veel vreselijke hoofdstukken tussen?
Frenemy zei op 17 feb 2011 - 21:05:
Ja. Ik moet er nu nog ééntje. Van meer dan 2000 woorden en stiekem heel vreselijk geschreven ;_; Ik wil het eigenlijk niet eens meer doen nu, maar ik ga mezelf even dwingen
@Sarita, nee hoor.
Ja. Ik moet er nu nog ééntje. Van meer dan 2000 woorden en stiekem heel vreselijk geschreven ;_; Ik wil het eigenlijk niet eens meer doen nu, maar ik ga mezelf even dwingen
@Sarita, nee hoor.
Mine zei op 17 feb 2011 - 21:06:
moet ik het aan Sharon of Emilie ofzo vragen?
@Sarita, nee hoor.
moet ik het aan Sharon of Emilie ofzo vragen?
Kud