Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 5 maart 2011 - 21:03:
De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch
2. Bodine
3. Kayley
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel
6. neversay
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker
12. Mine
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
2x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 18:20:
Ik trek nu liever wel conclusies. Mijn excuses als ik het fout heb. Maar het is bijna half zeven en ik wil nu onderhand wel iemand hebben waarop ik kan stemmen, en ik heb al gezegd dat ik niet zo van randommen hou.
Misschien hebben jullie wel gelijk dat de conclusies te snel gaan, maar misschien heb ik ook wel gelijk met het beetje aanwijzing dat we hebben.

Edit: en toen reageerde ze en verdorie ._. Hoewel-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 maart 2011 - 18:21:
Dit spookte net door mijn hoofd: als de badside Suki lunchten omdat ze Kay verdacht maakte, zou het dan geen onervaren badside kunnen zijn? [/random-hersenspinsel]

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 18:23:
Ik denk dat ik Rosalie ga lynchen, zij is naar mijn mening nu de enige die echt verdacht is.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 maart 2011 - 18:23:
@Daan: Dat zou best kunnen. Of ze willen laten uitschijnen dat ze onervaren zijn. Of ze lunchten Suki niet met voorbedachte rade maar gewoon random.
@Josette: Dat kan. Maar toen ik badside was, was ik hyperactief, en mijn medebadsiders ook wel redelijk. Dus dat hoeft niet per se zo te zijn. De badside kan ook gewoon matig of heel erg actief zijn, dat weten we niet. We kunnen in deze fase van het spel nog niets uitsluiten. Enkel jezelf kan je vertrouwen op dit moment.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 18:24:
Dit spookte net door mijn hoofd: als de badside Suki lynchten omdat ze Kay verdacht maakte, zou het dan geen onervaren badside kunnen zijn? [/random-hersenspinsel]
Of ze dachten dat iedereen erin zou trappen, en dat ze zo van Kayley af waren. Of het is random. I don't know. Maar zoveel onervaren mensen zijn er toch niet?

Wat me net tebinnen schoot: niemand verdedigt Rosalie. Stel ze is badside, dan laten haar mede-wolven haar een beetje zitten.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 18:24:
@Daan: dat kan, maarhetkan ook random zijn geweest, zoals eerder gezegt, of het kan een ervaren badside zijn, die ons willen laten denken dathet een onervaren is. er zijn namelijk 2 í  3 mensen zo'n beetje nieuw in dit spel...

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 8 maart 2011 - 18:26:
@Emma: Daar heb je een punt. Het kan natuurlijk ook wel zijn dat we nog 2 niet-actieve wolven hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Maar alsnog, waarom verdedigt ze zichzelf dan niet en draait ze overal een beetje omheen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 18:26:
@Daan; allemaal helemaal leuk en zo, maar ik kijk GTST met jou, en ik heb ook tijd om dit bij te lezen. Daarbij zit ik ook nog op school, wat jou meer dan genoeg tijd zou moeten geven om buiten mij en GTST om dit topic bij te houden.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 8 maart 2011 - 18:27:
(...)Of ze dachten dat iedereen erin zou trappen, en dat ze zo van Kayley af waren. Of het is random. I don't know. Maar zoveel onervaren mensen zijn er toch niet?

Wat me net tebinnen schoot: niemand verdedigt Rosalie. Stel ze is badside, dan laten haar mede-wolven haar een beetje zitten.

of het is zoals ik eerder zei, haar mede-wolven volgen het topic niet, maar laten zich door haar informeren. als ze nu dan ineens opduiken om haar te verdedigen valt dat op...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 18:28:
@Emma: Daar heb je een punt. Het kan natuurlijk ook wel zijn dat we nog 2 niet-actieve wolven hebben, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Maar alsnog, waarom verdedigt ze zichzelf dan niet en draait ze overal een beetje omheen?
Ik zeg niet dat ze nu meteen verdenking-vrij is, maar het viel me gewoon op. [daar komen al mijn theorieën ongeveer vandaan]
Misschien denken de andere wolven dat het verloren zaak is. Of denken ze niet ervaren genoeg te zijn om de rest te kunnen overtuigen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 8 maart 2011 - 18:31:
Ik mis nog vijf stemmen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 8 maart 2011 - 18:32:
(...)

of het is zoals ik eerder zei, haar mede-wolven volgen het topic niet, maar laten zich door haar informeren. als ze nu dan ineens opduiken om haar te verdedigen valt dat op...

Dan hadden ze beter wel begonnen te praten. Hoeveel mensen zijn er nu inactief?
[/ik weet niet precies wat ik hiermee probeer te zeggen, maar - ja. gewoon even zeggen]

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 maart 2011 - 18:32:
Als Daan badside is, waarom zou ze dan níº pas melden dat ze denkt dat de badside waarschijnlijk onervaren is? Zij zelf is al eens badside geweest, en verder zijn alle ervaren spelers hier actief. Waarom is ze dan niet vanaf het begin met dat argument gekomen?
Still - haar verdediging blijft zwak.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 maart 2011 - 18:34:
Ik heb gestemd, want ik heb zometeen training. Hopelijk mis ik niet te veel dingen waardoor ik mijn stem zou willen veranderen.

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 8 maart 2011 - 18:38:
Sorry, ik lees het forum nu niet helemaal door omdat ik echt moet studeren, maar Elise zei op gegeven moment dat ik even een verdediging moet plaatsen, omdat nu bijna iedereen me verdenkt.
Ik kan dus nu niet lezen waarom jullie me verdenken, want ik moet dit echt uit mijn hoofd leren, maar dat mijn verdedigingen zwak zijn, komt echt omdat ik geen tijd heb om hele uitgebreide berichten te posten. En als ik een badsider was, zou ik wel met wat sterkere verdedigingen komen.
Ik zal straks het forum ff helemaal doorlezen waarom jullie me nou precies verdenken, maar ik heb nu echt geen tijd. Ik heb het al erg uitgesteld, dus als ik dit weer helemaal ga doorlezen, verkloot ik de toets morgen. Dat ik over allemaal andere dingen begon wat jullie als 'er omheen draaien' zien, is omdat ik gewoon wil zeggen dat mijn verdenkingen en verdedigingen niet sterk zijn omdat ik geen eigen computer heb om het op te doen (behalve mijn eigen laptop van school waar het echt niet op te doen is omdat hij zo sloom is), omdat ik nu ook dus een toets heb en nog meer redenen.
Nu moet ik echt gaan.
Nog ff random.org dingesen, want ik heb echt geen idee op wie ik zou moeten stemmen, en ik ga dat nu niet uitzoeken. (Maar waarschijnlijk wordt ik er toch uitgestemd, omdat iedereen mij opeens verdenkt..)
Nou, dit is weer een slappe verdediging, maar ik kan nu ff niet alle berichten lezen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20